Veřená zakázka
TVORBA A ZAJIŠTĚNÍ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE V RÁMCI KANDIDATURY MĚSTA NA EVROPSKÉ HLAVNÍ MĚSTO KULTURY 2028
Předmětem této zakázky je příprava komplexní marketingové strategie pro kandidaturu Českých Budějovic na Evropské hlavní město kultury 2028, která proběhne v letech 2021-2022. Součástí této strategie bude: analýza projektu a jeho potenciálu, určení komunikačních cílů projektu, segmentace cílových skupin, výběr relevantních cílových skupin a nastavení positioningu celé komunikace, tvorba marketingového mixu, příprava mediaplánu, vytvoření rozpočtu pro komunikaci a akční plán. Tato marketingová strategie bude klíčovým dokumentem pro komunikaci projektu. Dále je předmětem zakázky realizace, monitoring aktivit a průběžné vyhodnocování aktivit (Průběžný monitoring a vyhodnocování budou probíhat dle předem sjednané frekvence. Výsledky hodnocení by měly mít okamžitý dopad na zvolenou strategii.) a závěrečné vyhodnocení celé komunikace. Součástí zakázky bude exekuce konkrétních komunikačních aktivit jako: ● sestaveni media planu a nákup mediálního prostoru ● tvorba a správa webových stránek kandidatury (layout webu, obsah, SEO, GDPR) ● průběžná tvorba textového i multimediálního obsahu (foto, video, text, audio) pokrývající potřeby všech komunikačních kanálů kampaně ( owned, paid, earned channels) ● využívání vytvořeného obsahu v následné komunikaci ● PR a komunikace s médii ● správa sociálních sítí kandidatury (facebook, instagram, twitter) ● aktivní komunikace s občany na všech komunikačních kanálech za předem stanovených pravidel a tonality (customer support system) ● nastavení spolupráce s lokálními ambasadory (influencery) ● tvorba grafických materiálů na základě poskytnutého brand manuálu (print, digital, motion graphic design,…) ● návrh, produkce a instalace offline komunikace na dílčích aktivitách (events) spojených s komunikací kandidatury: funkční a reprezentativní branding, infografika, merchandising (například: realizace info stánků a jejich obsluhy, etc.) ● tvorba a rozesílání pravidelných informačních newsletterů (minimálně 1 měsíčně) Komunikační cíle projektu: 1. Komunikace samotné kandidatury a jejích přínosů pro České Budějovice 2. Komunikace výsledků analýz města a jeho potenciálu, které proběhnou v rámci kandidatury 3. Propagace kulturních akcí/aktivit probíhajících v rámci kandidatury 4. Komunikace možnosti aktivního zapojení se do toho jak by Budějovice titul EHMK využily 5. Komunikace přínosů potenciálního získání titulu EHMK2028 pro občany Českých Budějovic 6. Budování povědomí o kandidatuře a s ní spojených možnostech ČB do celé republiky 7. Budování image města na základě stanovených cílů kandidatury
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:24.05.2021
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:02.07.2021