Veřená zakázka

TVORBA A ZAJIŠTĚNÍ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE V RÁMCI KANDIDATURY MĚSTA NA EVROPSKÉ HLAVNÍ MĚSTO KULTURY 2028

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Reklama a marketing
CPV kódy:
79340000-9 - Reklamní a marketingové služby
Popis:

Předmětem této zakázky je příprava komplexní marketingové strategie pro kandidaturu Českých Budějovic na Evropské hlavní město kultury 2028, která proběhne v letech 2021-2022. Součástí této strategie bude: analýza projektu a jeho potenciálu, určení komunikačních cílů projektu, segmentace cílových skupin, výběr relevantních cílových skupin a nastavení positioningu celé komunikace, tvorba marketingového mixu, příprava mediaplánu, vytvoření rozpočtu pro komunikaci a akční plán. Tato marketingová strategie bude klíčovým dokumentem pro komunikaci projektu. Dále je předmětem zakázky realizace, monitoring aktivit a průběžné vyhodnocování aktivit (Průběžný monitoring a vyhodnocování budou probíhat dle předem sjednané frekvence. Výsledky hodnocení by měly mít okamžitý dopad na zvolenou strategii.) a závěrečné vyhodnocení celé komunikace. Součástí zakázky bude exekuce konkrétních komunikačních aktivit jako: ● sestaveni media planu a nákup mediálního prostoru ● tvorba a správa webových stránek kandidatury (layout webu, obsah, SEO, GDPR) ● průběžná tvorba textového i multimediálního obsahu (foto, video, text, audio) pokrývající potřeby všech komunikačních kanálů kampaně ( owned, paid, earned channels) ● využívání vytvořeného obsahu v následné komunikaci ● PR a komunikace s médii ● správa sociálních sítí kandidatury (facebook, instagram, twitter) ● aktivní komunikace s občany na všech komunikačních kanálech za předem stanovených pravidel a tonality (customer support system) ● nastavení spolupráce s lokálními ambasadory (influencery) ● tvorba grafických materiálů na základě poskytnutého brand manuálu (print, digital, motion graphic design,…) ● návrh, produkce a instalace offline komunikace na dílčích aktivitách (events) spojených s komunikací kandidatury: funkční a reprezentativní branding, infografika, merchandising (například: realizace info stánků a jejich obsluhy, etc.) ● tvorba a rozesílání pravidelných informačních newsletterů (minimálně 1 měsíčně) Komunikační cíle projektu: 1. Komunikace samotné kandidatury a jejích přínosů pro České Budějovice 2. Komunikace výsledků analýz města a jeho potenciálu, které proběhnou v rámci kandidatury 3. Propagace kulturních akcí/aktivit probíhajících v rámci kandidatury 4. Komunikace možnosti aktivního zapojení se do toho jak by Budějovice titul EHMK využily 5. Komunikace přínosů potenciálního získání titulu EHMK2028 pro občany Českých Budějovic 6. Budování povědomí o kandidatuře a s ní spojených možnostech ČB do celé republiky 7. Budování image města na základě stanovených cílů kandidatury

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    24.05.2021
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    02.07.2021

Další podobné zakázky:

Název zakázky
Půda, jídlo, život - projekt na propagaci zemědělství a potravin place Hlavní město Praha
5. dílčí VZ Zajištění mediálního prostoru pro marketingové kampaně VoZP ČR place Celá Česká republika
Zajištění korektur českého jazyka place Celá Česká republika
Realizace výstavní expozice ČR „Terapeutická krajina“ na Všeobecné světové výstavě EXPO Dubaj 2020 // Implementation of the “Czech Therapeutic Landscapes” Exhibition Exposition of the Czech Republic at the Dubai EXPO 2020 General World Exposition place Celá Česká republika
Zajištění realizace marketingové strategie pro rok 2021 (Rámcová dohoda) - Uzavřený MINITENDR 21/2021 pro vybrané společnosti place Celá Česká republika
Zajištění realizace marketingové strategie pro rok 2021 (Rámcová dohoda) - Uzavřený MINITENDR 20/2021 pro vybrané společnosti place Celá Česká republika
Zajištění realizace marketingové strategie pro rok 2021 (Rámcová dohoda) - Uzavřený MINITENDR 19/2021 pro vybrané společnosti place Celá Česká republika
Zajištění realizace marketingové strategie pro rok 2021 (Rámcová dohoda) - Uzavřený MINITENDR 18/2021 pro vybrané společnosti place Celá Česká republika
Zajištění realizace marketingové strategie pro rok 2021 (Rámcová dohoda) - Uzavřený MINITENDR 17/2021 pro vybrané společnosti place Celá Česká republika
Zajištění realizace marketingové strategie pro rok 2021 (Rámcová dohoda) - Uzavřený MINITENDR 22/2021 pro vybrané společnosti place Celá Česká republika