Veřená zakázka

Tupolevova, Praha 18, č. akce. 2960131 - PID

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
CPV kódy:
45233223-8 - Obnova povrchu vozovky
Popis:

Předmětem plnění je rekonstrukce autobusových zastávek v ulici Tupolevova, a to podle projektové dokumentace, která je nedílnou součástí této Zadávací dokumentace. Jedná se o zastávky Dobratická, Tupolevova a Fryčovická v obou směrech. Nově navrhované autobusové zastávky budou mít novou konstrukci a jsou navrženy v délce 40,0 m a šíři 3,25 m. Dále dojde k rekonstrukci chodníků, svislého dopravního značení (SDZ), vodorovného dopravního značení (VDZ), posunu uličních vpustí po přípojkách a přeložce stožárů veřejného osvětlení (VO). Chodníky jsou navrženy z asfaltu a betonové dlažby. Povrch z betonové dlažby je použit pouze u zastávky Tupolevova na západní straně, z důvodu stávajícího povrchu. Vozovka je taktéž navržena s asfaltovým povrchem. V místě autobusových zastávek je konstrukce vozovky zesílena, aby nedocházelo k deformacím při brzdění a rozjíždění autobusů. Celá stavba má navržené úpravy, aby umožňovala pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Výměna VO není součástí předmětu této veřejné zakázky. Výměnu řeší Technologie hlavního města Prahy, a.s. Součástí předmětu plnění je: • zajištění DIR od příslušného silničního správního úřadu, • projekt a realizace DIO, • vyhotovení realizační dokumentace (RDS), • zhotovení geometrických plánů po ukončení stavby, • dokumentace skutečného provedení (DSPS), zaměření skutečného provedení v dig. formě (referenční systém Bpv), vč. potvrzení o jejím předání na Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy (IPR Praha), • měření vibrací během stavby, • měření hladiny hluku před zahájením a po dokončení stavby dle požadavků Hygienické stanice hl. m. Prahy, • zpracování podrobné pasportizace přilehlých objektů (domů, oplocení apod.) a následné repasportizace po skončení stavby • zajištění všech podkladů pro aktivaci stavby dle vnitřních předpisů Zadavatele • zajištění informování přímo dotčených fyzických a právnických osob o době trvání, místě a rozsahu prací prováděných na pozemní komunikaci, a to nejpozději 7 dní před zahájením prací, • týdně aktualizovaný popis stavby a jejího průběhu umístěný na www.tsk-praha.cz, • zajištění umístění informačních tabulí MHMP dle přiloženého manuálu doplněných o QR kód odkazující na popis stavby na www.tsk-praha.cz • zajištění umístění informačních tabulí o omezení provozu dle přiloženého vzoru

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    16.03.2021