Veřená zakázka

Technologie pro skladování v depozitním skladu

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Kraj Vysočina
Kategorie:
Nábytek
Nábytek ->  Kancelářský
Nábytek ->  Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
39151100-6 - Regály,
42415000-8 - Vysokozdvižné vozíky, pracovní nákladní vozidla, vozíky pro použití na nástupištích železničních stanic,
42415110-2 - Vysokozdvižné vozíky,
42417200-4 - Dopravníky,
42965110-2 - Skladové systémy
Popis:

I. Vymezení předmětu zakázky:

Druh zakázky: Dodávka

Předmětem zakázky je dodávka technologie pro skladování v depozitním skladu v rámci realizace projektu ”Inovace technologie výroby tepelně opracovaných masných výrobků pasterizovaných v obalu”. Projekt je předkládán jako součást Žádosti o dotaci z PRV, v rámci Opatření 16. Spolupráce Podopatření 16.2 Podpora vývoje nových postupů a technologií Operace 16.2.2 Podpora vývoje nových produktů, postupů a technologií při zpracování zemědělských produktů a jejich uvádění na trh.

II. Podrobné požadavky zadavatele na předmět zakázky

Specifikace a rozsah předmětu plnění:

Dodávkou se rozumí povinnost dodavatele dodat poptávanou technologii na místo plnění předmětu zakázky, montáž a zapojení dodaného zařízení, plné zprovoznění dodaného zařízení a zajištění všech opatření s tím souvisejících včetně zaškolení.

Zadavatel požaduje následující:

Technologii stacionárních regálů s obsluhou pomocí systémových vysokozdvižných vozíků včetně indukčního navádění. Další pohyby palet (manipulačních jednotek) zajišťují mezi jednotlivými sklady gravitační a elektricky poháněnými dopravníky.

Podrobné zadání zakázky je uvedeno v samostatných přílohách této zadávací dokumentace, kterou tvoří:
- Specifikace předmětu plnění k zakázce s výkazem výměr a výkresovou dokumentací (Příloha č. 2).

Účastník je povinen ve své nabídce popsat navrhované řešení plnění zakázky, ze kterého musí vyplývat, že nabízené plnění splňuje technické požadavky zadavatele uvedené v této zadávací dokumentaci (zejména v příloze č. 2) a jakým způsobem.

Předpokládaná doba plnění předmětu zakázky:

Lhůty plnění zakázky jsou definovány v článku 2 Kupní smlouvy.


Zahájení montáže: nejdříve v červenci 2018 (dáno průběhem výstavby skladu)

Ukončení plnění předmětu zakázky: nejpozději v září 2018
Předpokládaný termín podepsání Kupní smlouvy je do deseti dnů od vyhodnocení výběrového řízení.

Místo plnění předmětu zakázky:
Výrobní areál Kosteleckých uzenin a.s. v Kostelci na pozemcích parc. č.: st. 375, st. 405/2, 1588/3, 1588/7 a 1588/12 k.ú.: Kostelec u Jihlavy

Předpokládaná hodnota zakázky:
Předpokládaná hodnota zakázky činí 8 500 000 Kč bez DPH.

Adresa profilu zadavatele:
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/kostelecke-uzeniny-a-s

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    21.03.2018
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    24.04.2018