Veřená zakázka
Technologie pro skladování v depozitním skladu
Nábytek -> Kancelářský
Nábytek -> Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronika,
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Technologie, stroje a přístroje
42415000-8 - Vysokozdvižné vozíky, pracovní nákladní vozidla, vozíky pro použití na nástupištích železničních stanic,
42415110-2 - Vysokozdvižné vozíky,
42417200-4 - Dopravníky,
42965110-2 - Skladové systémy
I. Vymezení předmětu zakázky:
Druh zakázky: Dodávka
Předmětem zakázky je dodávka technologie pro skladování v depozitním skladu v rámci realizace projektu ”Inovace technologie výroby tepelně opracovaných masných výrobků pasterizovaných v obalu”. Projekt je předkládán jako součást Žádosti o dotaci z PRV, v rámci Opatření 16. Spolupráce Podopatření 16.2 Podpora vývoje nových postupů a technologií Operace 16.2.2 Podpora vývoje nových produktů, postupů a technologií při zpracování zemědělských produktů a jejich uvádění na trh.
II. Podrobné požadavky zadavatele na předmět zakázky
Specifikace a rozsah předmětu plnění:
Dodávkou se rozumí povinnost dodavatele dodat poptávanou technologii na místo plnění předmětu zakázky, montáž a zapojení dodaného zařízení, plné zprovoznění dodaného zařízení a zajištění všech opatření s tím souvisejících včetně zaškolení.
Zadavatel požaduje následující:
Technologii stacionárních regálů s obsluhou pomocí systémových vysokozdvižných vozíků včetně indukčního navádění. Další pohyby palet (manipulačních jednotek) zajišťují mezi jednotlivými sklady gravitační a elektricky poháněnými dopravníky.
Podrobné zadání zakázky je uvedeno v samostatných přílohách této zadávací dokumentace, kterou tvoří:
- Specifikace předmětu plnění k zakázce s výkazem výměr a výkresovou dokumentací (Příloha č. 2).
Účastník je povinen ve své nabídce popsat navrhované řešení plnění zakázky, ze kterého musí vyplývat, že nabízené plnění splňuje technické požadavky zadavatele uvedené v této zadávací dokumentaci (zejména v příloze č. 2) a jakým způsobem.
Předpokládaná doba plnění předmětu zakázky:
Lhůty plnění zakázky jsou definovány v článku 2 Kupní smlouvy.
Zahájení montáže: nejdříve v červenci 2018 (dáno průběhem výstavby skladu)
Ukončení plnění předmětu zakázky: nejpozději v září 2018
Předpokládaný termín podepsání Kupní smlouvy je do deseti dnů od vyhodnocení výběrového řízení.
Místo plnění předmětu zakázky:
Výrobní areál Kosteleckých uzenin a.s. v Kostelci na pozemcích parc. č.: st. 375, st. 405/2, 1588/3, 1588/7 a 1588/12 k.ú.: Kostelec u Jihlavy
Předpokládaná hodnota zakázky:
Předpokládaná hodnota zakázky činí 8 500 000 Kč bez DPH.
Adresa profilu zadavatele:
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/kostelecke-uzeniny-a-s
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:21.03.2018
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:24.04.2018