Veřená zakázka

Technologie pro skladování v depozitním skladu

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Kraj Vysočina
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
42415110-2 - Vysokozdvižné vozíky,
42965110-2 - Skladové systémy
Popis:

Předmětem zakázky je dodání a instalace zařízení pro skladování v depozitním skladu v rámci realizace projektu ”Inovace technologie výroby tepelně opracovaných masných výrobků pasterizovaných v obalu”. Projekt je předkládán jako součást Žádosti o dotaci z PRV, v rámci Opatření 16. Spolupráce Podopatření 16.2 Podpora vývoje nových postupů a technologií Operace 16.2.2 Podpora vývoje nových produktů, postupů a technologií při zpracování zemědělských produktů a jejich uvádění na trh.

Specifikace a rozsah předmětu plnění:
Předmětem zakázky je dodání a instalace zařízení pro skladování v depozitním skladu.

Celá skladová hala je rozdělena do tří hlavních sekcí.
Skladovací sekce (1.02, 1.03, 1.04) budou vybaveny technologií stacionárních regálů. Stacionární regály budou obsluhovány pomoci systémových vysokozdvižných vozíků, které budou indukčně naváděny. Další pohyby palet (manipulačních jednotek) zajišťují mezi jednotlivými sklady gravitační a el. dopravníky dle popisu dále v dokumentaci.

Podrobné zadání zakázky je uvedeno v samostatných přílohách zadávací dokumentace, kterou tvoří:

- Specifikace předmětu zakázky s názvem „Kostelecké uzeniny a.s., provozovna Kostelec – přístavba, nástavba, stavební úpravy na objektu na parc. č.: st. 375, st. 405/2, 1588/3, 1588/7 a 1588/12 k.ú.: Kostelec u Jihlavy – Technologie pro skladování v depozitním skladu“, vypracovaná Studiem DOLMEN s.r.o., Novohradská 745/21, 370 01 České Budějovice pod číslem akce A 02-17 s výkazem výměr (Příloha č.2),

Přílohu č. 2 zadávací dokumentace v digitální podobě poskytne zadavatel na písemnou žádost účastníka, doručenou e-mailem kontaktní osobě.
V žádosti bude uvedeno obchodní jméno účastníka a jméno osoby včetně kontaktních údajů, které bude dokumentace elektronicky odeslána, případně po domluvě osobně předána na CD.


Předpokládaná doba plnění předmětu zakázky:

Zadavatel předpokládá oznámení o výsledku výběrového řízení do 15 dnů od termínu pro podání nabídek.
Zadavatel předpokládá podepsání smlouvy do 10 dnů od oznámení o výsledku výběrového řízení

Zahájení montáže v místě realizace: nejdříve 1. 7. 2018 (dáno průběhem výstavby skladu)

Ukončení plnění včetně zprovoznění: nejpozději 30. 8. 2018

Přesné lhůty realizace budou upřesněny ve smlouvě.

Místo plnění předmětu zakázky:
Výrobní areál Kosteleckých uzenin a.s. v Kostelci na pozemcích parc. č.: st. 375, st. 405/2, 1588/3, 1588/7 a 1588/12 k.ú.: Kostelec u Jihlavy


Prohlídka místa plnění zakázky je umožněna po dohodě s Kontaktní osobou.
Žádost o prohlídku staveniště je nutné zaslat e-mailem Kontaktní osobě. Zadavatel umožní prohlídku bez zbytečného odkladu.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    27.01.2018
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    26.02.2018