Veřená zakázka
TDS pro mosty a inženýrské konstrukce „Odstraňování povodňových škod v Okrese Bruntál“ - Rámcová příkazní smlouva
Stavebnictví a související činnosti -> Ostatní
Stavebnictví a související činnosti -> Projektové, architektonické a související činnosti
71251000-2 - Architektonické služby a stavební dozor,
71315400-3 - Stavební dozor,
71322100-2 - Stavební dozor pro stavebně inženýrské práce,
71520000-9 - Stavební dohled
Předmětem této veřejné zakázky je uzavření rámcové příkazní smlouvy s minimálně jedním účastníkem a maximálně 2 účastníky v rámci zajištění technického dozoru stavebníka při realizacích stavebních prací v souvislosti s odstraňováním povodňových škod na silnicích II. a III. třídy v okrese Bruntál, které vznikly v důsledku povodní v září 2024.
Pro účely této veřejné zakázky bude okres Bruntál rozčleněn do pěti oblastí, které zároveň představují jednotlivé části veřejné zakázky (rozdělení na části v souladu s ust. § 35 zákona), ustanovení zadávací dokumentace platí pro každou část samostatně. Zadavatel umožňuje podat nabídku na jednu, více nebo všechny části veřejné zakázky malého rozsahu.
Jednotlivé části jsou stanoveny dle jednotlivých klíčových bodů, kterými jsou nejvíce postižená města či obce:
1) Středem oblasti je obec Dívčí Hrad, předpokládá se min. 3 staveb, z čehož vyplývá předpokládaný počet návštěv 45 a 45 hodin kancelářských prací
2) Středem oblasti je obec Holčovice, předpokládá se min. 3 staveb, z čehož vyplývá předpokládaný počet návštěv 45 a 45 hodin kancelářských prací
3) Středem oblasti je obec Andělská Hora, předpokládá se min. 3 staveb, z čehož vyplývá předpokládaný počet návštěv 45 a 45 hodin kancelářských prací
4) Středem oblasti je město Krnov, předpokládá se min. 3 staveb, z čehož vyplývá předpokládaný počet návštěv 45 a 45 hodin kancelářských prací
5) Středem oblasti je obec Nové Heřminovy, předpokládá se min. 3 staveb, z čehož vyplývá předpokládaný počet návštěv 45 a 45 hodin kancelářských prací,
Zadavateli není aktuálně znám celkový počet jednotlivých stavebních akcí, předpokládá však, že pro jednu stavbu bude v průměru zapotřebí 15 návštěv a také 15 hodin kancelářských prací. Technický dozor investora bude vykonáván jako občasný s předpokladem návštěv poskytovatele služby na místě stavby, a to vždy po min. 2 hodinách a dále přítomnost na pravidelných kontrolních dnech stavby.
Zadavatel stanovuje maximální cenu 1 návštěvy na 4 000 Kč bez DPH a 1 hodiny kancelářských prací na 1000 Kč bez DPH. Účastník nacení ve své nabídce cenu návštěvy a hodiny kancelářských prací, a to včetně všech souvisejících nákladů (např. doprava, nezbytné vybavení atd. …).
Vybraný dodavatel zajistí komplexní investorské služby, výkon inženýrských činností, zejména realizace technického dozoru investora při realizaci stavebních prací vybraným dodavatelem. Jedná se zejména
o inženýrskou a investorskou činnost při realizaci mostů a inženýrských konstrukcí při „Odstraňování povodňových škod v okrese Bruntál“ včetně výkonu technického dozoru stavebníka v souladu se zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů.
Součástí služby je i řešení případných reklamací díla po dobu běhu záruční lhůty. Koordinace předání a převzetí staveniště. Součástí služby je dále příprava podkladů pro více/méně práce a žádosti o vydání kolaudačních souhlasů a rozhodnutí k předčasnému užívání stavby vč. zajištění všech potřebných vyjádření, souhlasů a stanovisek DOSS.
Inženýrská činnost bude realizována pro jednotlivé stavební akce na základě dílčích písemných objednávek, ve kterých bude upřesněn počet návštěv a hodin kancelářských prací, včetně termínu. Cena na konkrétní objednávku bude stanovena dle nabídnuté hodinové sazby.
Lhůta trvání Rámcové příkazní smlouvy TDS pro mosty a inženýrské konstrukce při „Odstraňování povodňových škod v okrese Bruntál“ je do konce 05/2025 od nabytí účinnosti této rámcové příkazní smlouvy.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:03.10.2024
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:09.10.2024