Veřená zakázka
TDS a BOZP „Rekonstrukce zdroje vytápění správní budovy, středisko Nový Jičín
Stavebnictví a související činnosti -> Ostatní
Stavebnictví a související činnosti -> Projektové, architektonické a související činnosti
71315400-3 - Stavební dozor,
71317200-5 - Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví,
71322100-2 - Stavební dozor pro stavebně inženýrské práce,
71520000-9 - Stavební dohled
Předmětem zakázky jsou komplexní investorské služby a výkon inženýrských činností, zejména realizace technického dozoru investora a výkon funkce koordinátora bezpečnosti práce při realizaci stavebních prací vybraným dodavatelem. Jedná se zejména o inženýrskou a investorskou činnost při realizaci akce „Rekonstrukce zdroje vytápění správní budovy, středisko Nový Jičín“ (dále jen „stavba“) včetně výkonu technického dozoru stavebníka v souladu se zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů a koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi v souladu se zákonem č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákona č. 309/2006 Sb.“).
Technický dozor investora bude vykonáván jako občasný výkon, tj. do 25 návštěv poskytovatele služby
na místě stavby, a to vždy po 1 až 2 hodinách, a dále přítomnost na pravidelných kontrolních dnech stavby. Součástí služby je i řešení případných reklamací díla po dobu běhu záruční lhůty, koordinace předání a převzetí staveniště. Součástí služby je dále příprava podkladů pro více/méně práce a žádosti o vydání kolaudačních souhlasů a rozhodnutí k předčasnému užívání stavby vč. zajištění všech potřebných vyjádření, souhlasů a stanovisek DOSS.
Výkon činnosti koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi se předpokládá v rozsahu 15 návštěv. V nabídkové ceně za návštěvy budou zahrnuty veškeré náklady účastníka nutně nebo účelně vynaložené při plnění svého závazku, včetně správních poplatků a případných dalších výloh souvisejících s předmětem smlouvy (např. zpracování plánů BOZP, cesta, cestovní čas, ohlášení OIP, závěrečná zpráva, výkon dozoru se počítá min. 1 hodina).
Počet hodin kancelářských prací je předpokládán v rozsahu 55 hodin pro výkon TDS i BOZP dohromady.
Předpokládaná lhůta realizace díla je max. 123 kalendářních dnů, přičemž dílo je dokončeno předáním veškerých podkladů pro uvedení díla do plnohodnotného provozu, tj. pro vydání kolaudačního souhlasu.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:08.01.2025
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:20.01.2025