Veřená zakázka
Strategie a komunikační kampaň pro zvýšení počtu obyvatel s trvalým pobytem ve Šlapanicích
Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Reklama a marketing
CPV kódy:
79340000-9 - Reklamní a marketingové služby
Popis:
Předmětem veřejné zakázky je návrh a realizace strategie a s ní související kreativní komunikační kampaně vedoucí obyvatele žijící ve Šlapanicích a Bedřichovicích bez trvalého bydliště k převodu svého trvalého bydliště do Šlapanic. Lze odhadovat počet obyvatel ve městě bez trvalého pobytu na 500-1000 obyvatel bez trvalého pobytu. Počet obyvatel s trvalým pobytem je přitom zásadní pro přidělování finančních prostředků ze státního rozpočtu do rozpočtu města. Cílem města je přesvědčit občany, aby si bydlící občané Šlapanice zvolili jako místo svého trvalého pobytu a tím pomohli zvýšit příjem města z prostředků státu.
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:19.11.2020
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli