Veřená zakázka

STAVEBNÍ ÚPRAVY MULTIFUNKČNÍHO OBJEKTU Č.P. 46, ROSEČ

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Správa a údržba, úklidStavebnictví a související činnostiEnergie
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Ostatní
Energie ->  Elektřina a plyn Opravy, revize a servis
Správa a údržba, úklid ->  Správa a údržba budov
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce,
45261420-4 - Izolace proti vodě,
45310000-3 - Elektroinstalační práce,
45315000-8 - Elektroinstalační práce pro vytápění budov a montáž jiných elektrická zařízení,
45321000-3 - Tepelné izolace,
45421100-5 - Instalace a montáž dveří a oken a souvisejících výrobků,
45422000-1 - Tesařské práce,
45454100-5 - Rekonstrukce budov
Popis:

Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce. Jedná se o rekonstrukci občanské vybavenosti (obecního úřadu obce Roseč).

Dílo bude provedeno dle Projektové dokumentace (viz příloha č. 6 této ZD) a dle Soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr (viz příloha č. 2 této ZD).

Stávající objekt byl postaven na počátku 20. století. Budova je dnes využívána jako obecní úřad a bytová jednotka (část 1. NP). Ve 2. NP je dnes nevyužitý prostor učeben a přidružených místností. Střecha již byla rekonstruována, stejně jako vnější výplně otvorů. Rekonstrukcí prošla i část sociálů v 1. NP, které budou i nadále sloužit pro klienty obecního úřadu, popřípadě knihovny dle nového návrhu. Stavba odpovídá charakterem své sobě. Konstrukce je zděná. Stropy jsou trámové. Dřevěný krov se sedlovou střechou a pálenými keramickými taškami. Rekonstrukcí budovy vznikne optimálnější využití stavby. Využití budovy: 1. NP – obecní úřad + knihovna, 2. NP – 2x obecní byt.

Rozpočet je rozdělený na tyto stavební objekty, které jsou předmětem výběrového řízení:
SO 01-1: 1.PP, 1.NP, 2.NP – část obec
SO 01-2: 1.PP, 1.NP, 2.NP – byty

Předmětem výběrového řízení není (nebude realizováno):
SO 02: 3.NP /podkroví/ - VV bude účastníky výběrového řízení oceněn nulou!
Tento stavební objekt je sice součástí PD a rozpočtu, ale nebude v rámci této zakázky realizován. Důvodem je vysoká finanční náročnost projektu.

Zadavatel upozorňuje dodavatele, že nabídky mohou být podány pouze písemně elektronickou formou prostřednictvím Národního elektronického nástroje. Účastník zadávacího řízení musí být řádně registrovaným dodavatelem. Zadavatel upozorňuje dodavatele, že registrace není okamžitá a podléhá schválení administrátorem systému. Elektronická nabídka musí být podána v souladu s požadavky systému NEN (Národní elektronický nástroj).

Podrobné informace o NEN naleznete v dokumentech dostupných na internetové adrese https://nen.nipez.cz/, zejména v sekci „Informace pro uživatele v podsekcích „Provozní řád“ a „Uživatelské příručky“ https://nen.nipez.cz/prirucky-vse .

Zadavatel nepřipouští podání nabídky v listinné podobně ani v elektronické formě jiným způsobem než prostřednictvím elektronického nástroje NEN.

Zadavatel požaduje zašifrování dodavatelem podané nabídky. K zašifrování nabídky dodavatel použije zadavatelem poskytnutý „šifrovací klíč“, který je uveřejněn na profilu zadavatele a v NEN společně s kompletní zadávací dokumentací. Nabídku dodavatele, která bude zašifrována špatným certifikátem, bude zadavatel považovat jako nepodanou a v průběhu zadávacího řízení k ní nebude přihlížet.

Projekt bude spolufinancován z Ministerstva pro místní rozvoj ČR. Podpora rozvoje regionů 2019+, Podprogram 117D821 Podpora obnovy a rozvoje venkova. Dotační titul Rekonstrukce a přestavba veřejných budov 117D8210E. Pořadové číslo 124791. Jedná se o podpoření projektu z řad náhradníků. Dále byla podána žádost o podporu spolufinancování projektu na Jihočeský kraj, do Krajského investičního fondu.

Nabídky se dodavatelům nevrací a zůstávají u zadavatele jako součást dokumentace o zadání veřejné zakázky. Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace obsažené v nabídce dodavatele u třetích osob. Dodavatel je dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, osobou povinnou spolupůsobit při finanční kontrole.

Údaje o přihlášených dodavatelích a jejich podané nabídce, tj. jméno, příjmení, název firmy, IČ a výše nabídkové ceny mohou být zveřejněny na webových stránkách zadavatele, popřípadě na jeho profilu zadavatele a dalších webových stránkách, souvisejících s veřejnou zakázkou. Podáním nabídky s tímto, stejně jako s dalším zpracováním svých osobních údajů, vyslovují dodavatelé souhlas dle ustanovení § 5, odst. 2, zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    27.01.2023
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    21.02.2023