Veřená zakázka

Správa veřejného osvětlení

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiálTechnologie, stroje, přístroje a elektronika
Spotřební materiál ->  Ostatní Materiál, součástky a náhradní díly
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
31000000-6 - Elektrické strojní zařízení, přístroje, zařízení a spotřební materiál, osvětlení
Popis:

Zadáním veřejné zakázky zadavatel sleduje svou potřebu centralizovat správu veřejného osvětlení, zejména pak osvětlení na dálniční síti, jež je ve správě ŘSD. Správu a údržbu osvětlení včetně řešení havárií v současné době provádí jednotlivá střediska správy a údržby dálnic. Záměrem zadavatele je zajistit kvalitní správu a údržbu veřejného osvětlení, tak aby ŘSD jakožto provozovatel soustavy veřejného osvětlení splňovala veškeré zákonné a normativní podmínky pro zajištění bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích, které má ŘSD ve své správě. V rámci realizace veřejné zakázky bude rovněž aktualizován a udržován pasport veřejného osvětlení tak, aby odpovídal aktuálnímu stavu veřejného osvětlení a relevantním právním předpisům. Zadavatel tak v tomto ohledu sleduje zadáním veřejné zakázky zajištění plnění povinnosti vedení pasportu vlastníkem veřejného osvětlení dle ustanovení § 161 odst.1 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) od 31.12.2012 v souřadnicovém systému S-JTSK v měřítku katastrální mapy nebo měřítku podrobnějším. (viz ustanovení § 185 odst.2 zákona č. 183/2006 Sb.). Nesplnění uvedené povinnosti vlastníka sítě technické infrastruktury je správním deliktem a podle § 181 odst. 6 písm. a) zákona č. 183/2006 Sb., za nějž se uloží pokuta až do výše 500.000,- Kč. Současně v rámci veřejné zakázky dojde k vytvoření centrálního místa pro hlášení a řešení poruch na soustavě veřejného osvětlení (centrální dispečink). Zadáním veřejné zakázky zadavatel sleduje svou potřebu centralizovat správu veřejného osvětlení, zejména pak osvětlení na dálniční síti, jež je ve správě ŘSD. Správu a údržbu osvětlení včetně řešení havárií v současné době provádí jednotlivá střediska správy a údržby dálnic. Záměrem zadavatele je zajistit kvalitní správu a údržbu veřejného osvětlení, tak aby ŘSD jakožto provozovatel soustavy veřejného osvětlení splňovala veškeré zákonné a normativní podmínky pro zajištění bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích, které má ŘSD ve své správě. V rámci realizace veřejné zakázky bude rovněž aktualizován a udržován pasport veřejného osvětlení tak, aby odpovídal aktuálnímu stavu veřejného osvětlení a relevantním právním předpisům. Zadavatel tak v tomto ohledu sleduje zadáním veřejné zakázky zajištění plnění povinnosti vedení pasportu vlastníkem veřejného osvětlení dle ustanovení § 161 odst.1 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) od 31.12.2012 v souřadnicovém systému S-JTSK v měřítku katastrální mapy nebo měřítku podrobnějším. (viz ustanovení § 185 odst.2 zákona č. 183/2006 Sb.). Nesplnění uvedené povinnosti vlastníka sítě technické infrastruktury je správním deliktem a podle § 181 odst. 6 písm. a) zákona č. 183/2006 Sb., za nějž se uloží pokuta až do výše 500.000,- Kč. Současně v rámci veřejné zakázky dojde k vytvoření centrálního místa pro hlášení a řešení poruch na soustavě veřejného osvětlení (centrální dispečink). Předpokládaná hodnota byla stanovena na základě ocenění položkového rozpočtu – tabulky pro zpracování nabídkové ceny. Návrh položkového rozpočtu byl zpracován společností IBR Consulting, s.r.o., sídlem Sokolovská 352/215, Vysočany, 190 00 Praha 9, IČO: 25023446. S ohledem na skutečnost, že smlouva na veřejnou zakázku je uzavírána jako smlouva na dobu neurčitou, byla předpokládaná hodnota stanovena způsobem dle § 21 odst. 1 písm. b) zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů („ZZVZ“) jakožto předpokládaná hodnota služeb za období 48 měsíců. Položkový rozpočet je s ohledem na povahu služeb, jež jsou předmětem veřejné zakázky, rozdělen na 3 základní části: cena paušálních služeb (údržba, pasport, dispečink); cena za revize Ostatních zařízení; cena havarijních oprav. Předpokládaná hodnota paušálních služeb byla kalkulována jakožto cena za jednotku – světelné místo, a následně vynásobena počtem světelných bodů ke dni zahájení zadávacího řízení a dobou 48 měsíců. Cena paušálních služeb zahrnuje zejména náklady na údržbu, revize elektro, testování stability stožárů nesoucích veřejné osvětlení, provoz dispečinku, vedení pasportu. Předpokládaná hodnota revize Ostatních zařízení byla stanovena jakožto cena za jednotku jednotlivých typů Ostatních zařízení (stožár či jiná nosná konstrukce kamerového sytému dálničního informačního systému DIS SOS a/nebo radiových stožárů) vynásobená počtem jednotlivých typů Ostatních zařízení ke dni zahájení zadávacího řízení a dobou 48 měsíců. Předpokládaná hodnota havarijních oprav byla stanovena na základě násobku jednotkových cen jednotlivých úkonů a materiálů předvídaných a potřebných dle specifikace předmětu veřejné zakázky (příloha č. 2 návrhu smlouvy) a jejich předpokládané četnosti za období 48 měsíců. Předpoklad četnosti jednotlivých položek byl stanoven na základě údajů o nehodách na veřejném osvětlení ŘSD v období posledních 5 let. Odůvodnění použitých metod a informací pro stanovení výše jednotkových cen jednotlivých služeb tvořících předmět veřejné zakázky v položkovém (investorském) rozpočtu je obsaženo v příloze tohoto zakázkového listu – dokument „Stanovení předpokládané hodnoty veřejné zakázky“, který byl zpracován IBR Consulting, s.r.o. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky stanovená výše popsaným způsobem činí 60.665.539,- Kč bez DPH, 73.393.202,19 Kč včetně DPH (z toho DPH 21 %: 12.737.663,19 Kč). Předpokládaná hodnota veřejné zakázky byla pro účely zadávacího řízení zaokrouhlena na hodnotu 60.700.000,- Kč bez DPH. Pro plnění veřejné zakázky budou závazné jednotkové ceny jednotlivých služeb a plnění uvedené v tabulce pro zpracování nabídkové ceny (příloha č. 4 zadávací dokumentace) v nabídce vybraného dodavatele. Celková nabídková cena je stanovena jakožto modelový případ pro účely hodnocení nabídek. Termín plnění: Smlouva na veřejnou zakázku je uzavírána na dobu neurčitou. Smlouva je založena na 48měsíčních cyklech s ohledem na periodicitu komplexní revize veřejného osvětlení dle právních předpisů. ŘSD je oprávněno smlouvu ukončit v případě, že nejpozději 6 měsíců před koncem 48měsíčního cyklu oznámí dodavateli, že nemá na dalším plnění zájem. Seznam oslovených dodavatelů: Veřejná zakázka je zadávána v nadlimitním otevřeném zadávacím řízení dle § 56 a násl. ZZVZ. Zadavatel před zahájením zadávacího řízení organizoval předběžnou tržní konzultaci dle § 36 odst. 4 ZZVZ, které se účastnili následující subjekty: • AŽD Praha s.r.o., IČO: 480 29 483; • E.ON Energie, a.s., IČO: 260 78 201; • O.S.V.O.comp CZ, s.r.o., IČO: 021 27 083; • ELTODO OSVĚTLENÍ, s.r.o., IČO: 257 51 018; • COBAP s.r.o., IČO: 289 53 673; • METROLUX s.r.o., IČO: 072 14 634 Místo poskytování služeb je blíže specifikováno v příloze č. 2 smlouvy na plnění veřejné zakázky (Specifikace Služeb). Místem plnění je celá Česká republika – místa umístění veřejného osvětlení ve správě ŘSD.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    03.09.2021
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    06.10.2021