Veřená zakázka

SpMO 21779/2021-6624 Nákup jednorázového plastového nádobí

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  Ostatní
CPV kódy:
39222110-8 - Příbory a talíře na jedno použití
Popis:

Nákup plastového nádobí Bílý talíř vyroben z polypropylenu, vhodný pro použití v mikrovlnce. Průměr talíře minimálně 22 cm, nedělený. Balení po 100 ks. Bílá miska je vyrobena z plastu. Objem 0,5 l. Balení 100 ks. Plastový bílý nůž s délkou cca 17 cm. Balení 100 ks. Plastová bílá lžíce s délkou cca 17 cm. Balení 100 ks. Plastový kelímek v bílé barvě. Objem kelímku je 0,3 l. Balení po 50 nebo 100 ks Tác oválný ALU, rozměr cca 35x24 cm Tác oválný ALU střední, rozměr cca 43x28 cm Miska -rozměry cca 227 x 178 x 50 mm, černá, (PP miska, MM2/50) Menubox určený pro ditribuci hotových jídel, hygienicky nezávadná distribuce pokrmů, vysoka pevnost materiálu, vyvýšený lem k utěsnění okraje. Shodnost s Nařízením Komise (EU) č. 10/2011, možnost ohřevu v mikrovlné troubě, rozměry cca 220 x 150 x 75 mm Termo kelímek s víčkem, určený na teplé nápoje. Objem kelímku je 0,2 l. Balení po 50 nebo 100 ks míchací dřívko na nápoj Rukavice - chňapka rozměr cca 180 x 430 mm Tácek papírový rozměr cca 130 x 200 mm Podložka - plastová, hygienický nezávadný materiál, na 30 ks vajec Folie potravin - šířka 185 mm, cca 2 kg Požadujeme k doložení: Podepsaný návrh smlouvy, včetně cenové specifikace zboží, které jsou k dispozici ve formě přílohy výběrového řízení. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky, tabulky a návrhu smlouvy.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    02.06.2021