Veřená zakázka

Servis 3 osobních výtahů v budovách Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže na třídě Kpt. Jaroše 7 a 7a v Brně v období 2022 až 2026

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklid
Správa a údržba, úklid ->  Ostatní
CPV kódy:
50750000-7 - Údržba výtahů
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je poskytování servisní činnosti spočívající zejména v řádných a včasných prohlídkách a opravách a v pravidelné údržbě třech výtahů nacházejících se v budovách zadavatele na adrese třída Kpt. Jaroše 1969/7, Brno, a třída Kpt. Jaroše 1926/7a, Brno, a tím zajištění bezporuchového provozu těchto výtahových zařízení, a to po celou dobu účinnosti Servisní smlouvy (dále jen „smlouva“), která tvoří přílohu č. 1 Výzvy k podání nabídek. Servisní činnost zahrnuje: • Provádění pravidelných provozních prohlídek výtahů v rozsahu podle ČSN 27 4002 – přílohy D. • Provádění pravidelných odborných prohlídek výtahů v rozsahu podle ČSN 27 4002 – přílohy C této normy. • Základní kontrolní a servisní úkony, které jsou prováděny v rámci pravidelných provozních prohlídek výtahů a pravidelných odborných prohlídek výtahů a které jsou specifikovány v Tabulce B.1 přílohy B - ČSN 27 4002. • Provádění pravidelné provozní údržby výtahů spočívající v čištění strojovny, prohlubně výtahové šachty, střechy klece a ostatních prostor výtahů nepřístupných pro pracovníky zajišťující běžný úklid od nečistot vzniklých provozem. Udržování výtahů v úrovni bezpečného provozu spočívající zejména v seřízení, čištění technologie, mazání zařízení výtahu podle mazacího plánu, a to vše v souladu s návodem k používání výtahu. • Odstraňování provozních poruch výtahů v běžné pracovní době i mimo běžnou pracovní dobu, vyprošťování osob uvíznutých ve výtahu, provádění nápravy veškerých vad včetně vad zjištěných při pravidelných provozních prohlídkách výtahu, odborných prohlídkách výtahu a odborných zkouškách, odstraňování veškerých neshod a výměny náhradních dílů způsobivších poruchu výtahu (dále jen „servisní zásah“). • Za účelem provádění servisních zásahů držení pohotovosti 24 hodin denně po dobu 365 dní v roce, tzn. zajištění nepřetržitého dispečinku. • Řádné doplňování a péče o technické dokumentace výtahů, které budou zadavatelem předány dodavateli nejpozději ke dni účinnosti smlouvy. Technická dokumentace výtahů obsahuje také technické informace a výkresovou část. • Provádění odborných zkoušek; rozsah odborné zkoušky a obsah protokolu z odborné zkoušky je stanoven v příloze A - ČSN 27 4007. • Na vyžádání zadavatele provést 1 x ročně zaškolení max. 3 osob pověřených zadavatelem pro nouzové vyprošťování dopravovaných osob. • Odstraňování závad způsobených zaměstnanci zadavatele, případně třetími osobami, v důsledku nedodržení provozního návodu k výtahu nebo nesprávným zacházením. Předmět veřejné zakázky je dále podrobněji specifikován ve smlouvě.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    14.10.2022