Veřená zakázka

Rekonstrukce mostu v km 80,930 trati Hohenau (ÖBB) - Přerov

Číslo ve věstníku:
492302
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Jihomoravský kraj
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
CPV kódy:
45221112-0 - Výstavba železničních mostů,
45234100-7 - Výstavba železnic,
45234115-5 - Železniční signalizace,
45234116-2 - Práce na výstavbě drah
Popis:

Účelem stavby je zvýšení traťové rychlosti v úseku st. hr. Rakousko – žst. Břeclav (mimo) na 160km/h při maximálním využití stávající vybudované technické a dopravní infrastruktury , s minimálním záborem mimodrážních pozemků. Předmětem veřejné zakázky je lokální stavba bodového charakteru, řešící rekonstrukci železničního mostu v km 80,930 trati Hohenau (ÓBB) — Přerov, který je v havarijním stavu, jelikož došlo k naklopení mostního ložiska. V rámci šetření správce objektu byla vyhotovena podrobná diagnostika mostu (Doc. Ing. Ladislav Klusáček — VUT BRNO), jejímž závěrem je, že most má závažné poruchy v uložení i na spodní stavbě — pilířích, tudíž je nutné provést rekonstrukci. Příčina byla shledána v nekvalitním betonu pilířů mostu a v nevhodném řešení dilatačního schématu bezstykové koleje versus most. V rámci dokumentace jsou řešeny i stávající související stavební objekty a provozní soubory, kterých se stavba dotkne. Zásadním požadavkem investora je zachování provozu železniční trati během stavby. Most nebude kompletně odstraněn v žádné z fází výstavby. Stavební práce budou probíhat za provozu a rekonstrukce mostu proběhne na částech ponechané stávající spodní stavby.

V rámci této veřejné zakázky dojde k rekonstrukci mostního objektu v km 80,930, odstranění propadu rychlosti v místě mostního objektu a zvýšení traťové rychlosti na 160 km/hod od km 77,992 po km 82,100 v obou kolejích i směrech. Rekonstrukce zahrnuje odstranění technicky nevyhovujícího stavu mostu a nahrazení mostem novým . Zvolena je ocelová konstrukce s ortotropní mostovkou, která bude tvořit žlab pro kolejové lože. Každou kolej bude převádět jednokolejný jednopólový most o rozpětí 97,5 m. Spodní stavba mostu je navržena jako železobetonová, hlubinně založená na vrtaných pilotách. Součástí stavby jsou stavební úpravy na železničním svršku a spodku, staničním zabezpečovacím zařízení, traťovém zabezpečovacím zařízení, sdělovacím zařízení, trakčním a energetickém zařízení. V rámci stavby bude zřízena provizorní odbočka Pohansko. Podrobný popis jednotlivých SO a PS je obsažen v zadávací dokumentaci stavby.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    15.07.2014
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    29.09.2014
  • calendar_today 
    Termín otevírání obálek:
    29.09.2014