Veřená zakázka
RD na repase startérů a alternátorů
Účelem dohody je zabezpečení repase startérů a alternátorů (dále je „dílo“). Závazek zhotovitele provádět dílo definované touto dohodou. Zhotovitel se zavazuje provádět repase startérů a alternátorů podle technických podmínek v platném znění, ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů dle jednotlivých dílčích objednávek. Závazek objednatele za řádně dodané zboží zaplatit dohodnutou cenu. Z důvodu objektivního hodnocení POŽADUJEME DOLOŽIT: Řádně vyplněný a PODEPSANÝ NÁVRH dohody a tabulku – cenovou nabídku, které jsou nedílnou součástí této VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče. Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené s plněním VZ -t.j. VÚ 6624 Bechyně (DPH, atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Tato cena nemůže být opravena ani v případě početní chyby. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE A IDENTICKOU HODNOTU nabídky a návrhu smlouvy. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dní od ukončení podávání nabídek. Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dní od vyhodnocení. Doba pro možnost odvolání proti vyhlášení vítěze poptávkového řízení- 3 pracovní dny.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:03.10.2023