Veřená zakázka
Rámcová dohoda- Informační a propagační kampaň na podporu kvalitních potravin - strategické, kreativní a public relations služby pro roky 2021 – 2023
			Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody dle § 131 ZZVZ s jedním dodavatelem na poskytování služeb v oblasti marketingové, mediální a  PR kampaně směřující ke komunikační podpoře kvalitních potravin na období 3  let od účinnosti rámcové dohody.
  Předmětem veřejné zakázky je zejména: 
  •	Poradenská činnost v oblasti propagace
  •	Vypracování souhrnné propagační koncepce jednotlivých produktů a služeb klienta
  •	Vypracování návrhu finančního rozpočtu jednotlivých komunikačních projektů (reklama, public relations, shopper marketingové kampaně).
  •	Průběžný průzkum klasické reklamní kampaně (tj. kampaně probíhající v tisku, rozhlase, televizi či jako velkoplošná reklama) prostřednictvím kvalitativního výzkumu nebo interview.
  •	Závěrečný průzkum a vyhodnocení kampaně.
  •	Sestavení a výroba vlastní reklamy jednotlivých produktů služeb klienta
  •	Výběr a koordinaci třetích stran, zúčastněných na výrobě reklamy.
  •	Kontrolu kvality, účtování cen, vyřizování reklamací, platební styk a dokumentace ve vztahu k objednaným výkonům třetích stran.
		
- 
			calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:10.08.2020