Veřená zakázka

Provedení plazmové nitridace a otryskování vnějšího povrchu válců vratníků pro 152 mm ShKH vz.77

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50620000-7 - Opravy a údržba zbraní a střeliva
Popis:

Provedení plazmové nitridace a otryskování vnějšího povrchu válců vratníku pro 152 mm ShKH vz.77, UH1- 09101. Fakturace po splnění dodávky se splatností 30 dnů. Požadavky na provedení prací: 1) Otryskování celého povrchu válce o rozměrech cca délka 160 cm, venkovní průměr 8,5 cm, vnitřní průměr 6,5 cm 2) Provedení plazmové nitridace vnitřního povrchu válců při hloubce 0,15mm a tvrdosti 1000 HV 0,05. VZ musí být splněna jednorázově v kompletním seznamu požadovaných položek. Provozovna poskytovatele – vybraného vítěze VZ. Z důvodu přepravy vojenského materiálu zajistí objednavatel dovoz i odvoz k vybranému poskytovateli služby. Návrh smlouvy/ objednávky je součástí zadávací dokumentace. Čestné prohlášení O splnění základní způsobilosti podle § 74 odst. 1 písm. a) až písm. e) dle zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) vložte do VZ podepsané osobou oprávněnou viz.vzor v přílohách. !!! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! Stížnosti dodavatele: Stížnost stěžovatele (navrhovatele) je stížnost proti jakémukoliv úkonu zadavatele u VZ malého rozsahu, jak je stanoveno v zákoně č.134/2016 sb. § 249,250 odst 1,2. Stížnost dodavatele je stížnost proti jakémukoliv úkonu zadavatele u VZ malého rozsahu. Stížnost dodavatele musí být doručena zadavateli elektronickou formou, prostřednictvím elektronické komunikace předmětné VZ v e-Tržišti, ve lhůtě 3 pracovních dnů ode dne vyhlášení VZ, a ve lhůtě do 3 pracovních dnů ode dne zveřejnění vyhodnocení VZ v e-Tržišti. V případě nefunkčnosti e-Tržiště je možné zaslat stížnost na e-mailovou adresu zpracovatele VZ. Zadavatel vyřizuje stížnost ve lhůtě 3 pracovních dnů od jejího doručení zadavateli. V případě nesouhlasu účastníka výběrového řízení se způsobem řešení stížnosti má uchazeč možnost odvolat se k Odboru dohledu nad akvizicemi MO, prostřednictvím elektronické adresy zadavatele a zároveň na telefax zadavatele, a to do 3 pracovních dnů (72 hodin) od doručení vyřízení stížnosti zadavatelem. Stížnost bude opětovně přezkoumána a odpovězeno na ni bude ve lhůtě do 30-ti dnů od jejího doručení.“

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    08.03.2019