Veřená zakázka

Niklování kovových součástí ceremoniálních zbraní 52/57

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50620000-7 - Opravy a údržba zbraní a střeliva
Popis:

Provedení povrchové úpravy ceremoniálních zbraní 52/57- viz. obr. příloha. Požadujeme jednorázové plnění na místo určení. Fakturace po splnění dodávky se splatností 30 dnů. Předmětem zakázky je příprava materiálu na niklování a niklování 40 souprav kovových součástí a součástek 7,62 mm samonabíjecí pušky vz. 52/57 pro ceremoniální účely (pro Hradní stráž a Posádkovou správu). POZOR – takto upravená puška není shodná s původní puškou vz. 52/57! Požadavky na provedení prací: 1) Odstranění poškozené a staré povrchové úpravy (niklování, nátěry, rez) na jednotlivých kovových součástech a součástkách vybroušením do hladka bez narušení profilování, funkčních rozměrů a kresby jednotlivých součástek. 2) Provedení niklování na všechny součásti a součástky takovou technologií, která zaručí dlouhodobou trvanlivost vůči nárazům, otěru a povětrnostním vlivům. Složení spr.: pouzdro závěru s hlavní (systém pušky), bodák s hlavicí, nadpažbí, kryt závěru, spoušťový mechanizmus s lučíkem, pérové objímky a krytky. Viz obrazová příloha. Provedení niklování bude podrobeno orgánem řízení jakosti zadavatele zkouškách na náraz a otěr: - niklování součástí se nesmí narušit (odloupnout) při pádu součástky z výše 120 cm na hladkou dlažbu nebo beton – niklování se nesmí porušit při opakovaném tření tvrdým plátěným popruhem na šířce 3 mm silou 20 N po dobu 1 minuty. VZ musí být splněna jednorázově v kompletním seznamu požadovaných položek. Provozovna poskytovatele – vybraného vítěze VZ. Poskytovatel vyzvedne příslušný materiál na adrese: VZ 5512 Jaroměř, Novoměstská 227, 55102 Jaroměř – Josefov, v pracovních dnech, 7.00-14.00, v pátek do 12.00 hod. (vhodné telefonické avizo, Ing. Miroslav Vaněček, tel. 973246149). Po provedení niklování opět předá na této adrese. Dopravné bude v ceně prací. Návrh objednávky je součástí zadávací dokumentace. Fakturace po splnění dodávky se splatností 30 dnů. Čestné prohlášení O splnění základní způsobilosti podle § 74 odst. 1 písm. a) až písm. e) dle zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) vložte do VZ podepsané osobou oprávněnou viz.vzor v přílohách. !!! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! Stížnosti dodavatele: Stížnost stěžovatele (navrhovatele) je stížnost proti jakémukoliv úkonu zadavatele u VZ malého rozsahu, jak je stanoveno v zákoně č.134/2016 sb. § 249,250 odst 1,2. Stížnost dodavatele je stížnost proti jakémukoliv úkonu zadavatele u VZ malého rozsahu. Stížnost dodavatele musí být doručena zadavateli elektronickou formou, prostřednictvím elektronické komunikace předmětné VZ v e-Tržišti, ve lhůtě 3 pracovních dnů ode dne vyhlášení VZ, a ve lhůtě do 3 pracovních dnů ode dne zveřejnění vyhodnocení VZ v e-Tržišti. V případě nefunkčnosti e-Tržiště je možné zaslat stížnost na e-mailovou adresu zpracovatele VZ. Zadavatel vyřizuje stížnost ve lhůtě 3 pracovních dnů od jejího doručení zadavateli. V případě nesouhlasu účastníka výběrového řízení se způsobem řešení stížnosti má uchazeč možnost odvolat se k Odboru dohledu nad akvizicemi MO, prostřednictvím elektronické adresy zadavatele a zároveň na telefax zadavatele, a to do 3 pracovních dnů (72 hodin) od doručení vyřízení stížnosti zadavatelem. Stížnost bude opětovně přezkoumána a odpovězeno na ni bude ve lhůtě do 30-ti dnů od jejího doručení.“

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    01.03.2019