Veřená zakázka

Provedení kontroly, dvouletého servisu, případných oprav a revizí I. a II. stupně regulátorů dodávky vzduchu (plicních automatik) SCUBAPRO

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Olomoucký kraj
Kategorie:
OstatníMateriál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
37412230-0 - Plicní automatiky
Popis:

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je poskytování služeb, kterými se pro účely této VZMR rozumí "Provedení kontroly, dvouletého servisu, případných oprav a revizí I. a II. stupně regulátorů dodávky vzduchu (plicních automatik) SCUBAPRO" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. Požadované druhy služby jsou uvedeny v příloze návrhu smlouvy. Služba - "Provedení kontroly, dvouletého servisu, případných oprav a revizí I. a II. stupně regulátorů dodávky vzduchu (plicních automatik) SCUBAPRO" bude provedena jednorázovým způsobem. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je "Cenová nabídka" viz. příloha č. 1, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovného vložení (ve formátu pdf i v původním formátu souboru) do tržiště jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "Příloze č. 1 – „Cenová nabídka", zadejte přesně bez zaokrouhlování do předmětu tržiště jako nabídku. Součástí zadávací dokumentace je návrh smlouvy viz. příloha č. 2, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovného vložení do tržiště jako součást nabídky (ve formátu pdf i v původním formátu souboru). Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty(nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; c) Oprávnění OTD MO k provádění zkoušek UTZ dýchacích přístrojů typu Scubapro; d) Oprávnění výrobce k provádění servisní činnosti a zkoušek na plicních automatikách požadovaných typů. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče s poskytnutím služby. Řádně zkontrolujte cenu zadanou do tržiště. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    27.03.2018
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    09.04.2018