Veřená zakázka

Provedení kontrol, dvouletého servisu, případných oprav a revizí regulátorů dodávky vzduchu (plicních automatik) ATOMIC a INTERSPIRO

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Olomoucký kraj
Kategorie:
OstatníMateriál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
37412230-0 - Plicní automatiky
Popis:

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je poskytnutí služby, kterou se pro účely této VZMR rozumí Provedení kontrol, dvouletého servisu, případných oprav a revizí regulátorů dodávky vzduchu (plicních automatik) ATOMIC a INTERSPIRO, dále specifikované v zadání této VZMR. Všeobecné zadávací podmínky (dále jen „VOP“) jsou uvedeny na profilu zadavatele MO. Poskytnutí služby bude uchazečem realizováno v souladu s podmínkami stanovenými v zadávacích podmínkách uvedených ve výzvě a ve smluvním vzoru Smlouvy o poskytnutí služby. Zadavatel požaduje řádně a úplně vyplnit přílohu č.1 - cenová nabídka. Úplně vyplněnou cenovou nabídku vložte do tržiště jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění přílohy č.1 cenová nabídka zadejte přesně, bez zaokrouhlování do tržiště. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je návrh smlouvy o poskytnutí služby (viz. příloha č.2) - zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení do tržiště jako součást nabídky. Vyplněný a potvrzený návrh smlouvy je součástí nabídky uchazeče. Zadavatel požaduje, aby uchazeč splňoval podmínky platného oprávnění podnikání k předmětu zakázky uvedené v Živnostenském nebo Obchodním rejstříku; žádné náklady, které uchazeč vynaložil na přípravu a podání nabídky, nebudou uhrazeny, veškeré tyto náklady ponese uchazeč. Uchazeč nabídkou podanou v tomto VR souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto VR a všeobecnými zadávacími podmínkami uveřejněnými na profilu zadavatele. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady zhotovitele spojené s provedením díla. Uchazeč je povinen řádně zkontrolovat cenu zadanou do tržiště a do návrhu smlouvy. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavku výběrového řízení. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta tří pracovních dnu pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    02.11.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    13.11.2017