Veřená zakázka

Provádění údržbových prací na náhradních zdrojích elektrické energie

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
31127000-2 - Pohotovostní generátory
Popis:

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu je provedení údržbových prací na náhradních zdrojích elektrické energie ve vybraných objektech Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy v období od 1. 1. 2025 do 31. 12. 2028. Vymezení předmětu veřejné zakázky: Pravidelná údržba strojní části: • kontrola motorového oleje, filtrů, ochranných krytů, vizuální kontrola na těsnosti – únik kapalin • kontrola chlazení • kontrola výfukového systému • kontrola stopovače – funkce start-stop • seřízení zařízení • provedení testu agregátu cca 15 minut – kontrola funkce a programů Pravidelná údržba elektro části: • vizuální kontrola zařízení – rozvaděče a příslušenství • vyčištění a dotažení spojů svorkovnice • kontrola generátoru, budiče, elektrických obvodů • kontrola AKU baterii • seřízení zařízení Místa plnění a četnost údržby Bartolomějská 306/7, Praha 1 – typ 8 S 160 Rok výroby 1956, počet kusů 1 • pravidelná údržba a seřízení strojní části: 1x ročně • pravidelná údržba a seřízení elektro části: 1x ročně Ďáblická 510 (areál PMJ), Praha 8 – typ: 5 KJT 45ATS Rok výroby 2023, počet kusů 1 • pravidelná údržba a seřízení strojní části: 1x ročně • pravidelná údržba a seřízení elektro části: 1x ročně Kongresová 1666/2, Praha 4 – typ 6 S 150, rok výroby 1989, počet kusů: 2 typ GAPPA 150 - počet kusů: 1 • pravidelná údržba a seřízení strojní části: 2x ročně • pravidelná údržba a seřízení elektro části: 2x ročně • měsíční údržba: 1x měsíčně provést kontrolní start dieselagregátu (10 x ročně) Stanovený finanční limit je 600 000, 00 Kč včetně DPH pro dané období nebo do vyčerpání finančního limitu. Místní šetření se uskuteční v lokalitě: Kongresová 1666/2, Praha 4, 140 00, před hlavním vchodem do objektu Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy • 04. 12. 2024 od 12:00 hodin – v souladu se zákonem o VZ Kontaktní osoba: Bc. Jiří Horák, tel: 974 885 434 Zadavatel doporučuje účast na místním šetření. Na místním šetření bude upřesněn rozsah a postup prováděcích prací s ohledem na zachování provozu daných objektů a současně bude upřesněn rozsah pohybu pracovníků dodavatele v rámci daného areálu, včetně režimu vstupů. Místo dodání / převzetí plnění: 1. Objekt Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Bartolomějská 306/7, Praha 1, 110 00. 2. Objekt Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Ďáblická 510 (areál PMJ), Praha 8, 182 00. 3. Objekt Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Kongresová 1666/2, Praha 4, 140 00. Termín plnění od - do: Po podpisu kupní smlouvy od obdržení písemné objednávky, v období od ledna 2025 do 31. 12. 2028 se stanoveným finančním limitem 600 000, 00 Kč včetně DPH pro dané období nebo do vyčerpání finančního limitu.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    13.12.2024