Veřená zakázka
Příprava, organizace a zajištění Svatomartinské konference
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí kompletních služeb a servisu souvisejících s přípravou, organizací a zajištěním řádného průběhu Svatomartinské Konference (dále jen „konference“), která se uskuteční ve dnech 6. a 7. 11. 2024 v sídle zadavatele v Brně, a společenského večera v prostorech Dietrichsteinského paláce, Zelný trh 8, 659 37 Brno (Moravské zemské muzeum, příspěvková organizace) (dále jen „Galavečer“), který se uskuteční dne 6. 11. 2024. Předmětem veřejné zakázky je zejména: a) zajištění elektronické registrace účastníků konference, výběr účastnického konferenčního poplatku; b) organizace konference, zajištění konferenčních materiálů; c) zajištění tlumočení; d) pořízení fotodokumentace; e) cateringové služby; f) příprava a zajištění prostoru pro konání Galavečera; g) ubytovací služby pro vybrané přednášející a přeprava vybraných přednášejících na místo konání a zpět. Zadavatel předpokládá následující počty účastníků konference: a) přepokládaný počet účastníků konference je 150 osob; b) předpokládaný rozsah ubytovacích služeb pro 10 přednášejících v 10 samostatných pokojích v rámci jednoho hotelu a předpokládaný rozsah přepravy na místo konání a zpět pro 5 přednášejících. Minimální požadavky na předmět veřejné zakázky jsou vymezeny technickými, obchodními a jinými smluvními podmínkami, které jsou specifikovány ve Výzvě k podání nabídek ze dne 29. 7. 2024 a jejich přílohách.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:15.08.2024