Veřená zakázka

Přechod systému CCTV z analogového na digitální - opakované zadávací řízení

Číslo ve věstníku:
646441
Druh zadávacího řízení:
Užší řízení
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Stavebnictví a související činnostiSpotřební materiál
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby Technologie, stroje, přístroje a elektronikaBezpečnostní služby a zařízení pro zabezpečení
Spotřební materiál ->  Ostatní Materiál, součástky a náhradní díly
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
31000000-6 - Elektrické strojní zařízení, přístroje, zařízení a spotřební materiál, osvětlení,
32300000-6 - Televizní a rozhlasové přijímače, zařízení pro nahrávání zvuku nebo videa nebo duplikační přístroje,
35100000-5 - Nouzové a bezpečnostní zařízení,
45300000-0 - Stavební montážní práce
Popis:

Předmětem veřejné zakázky v areálu sídla Senátu Parlamentu ČR je výměna stávajícího analogového systému CCTV (uzavřený kamerový systém) za digitální systém CCTV včetně rozšíření systému (kamery, úložiště apod.) dle projektové dokumentace zpracované firmou RH elektroprojekt s.r.o., Za Mlýnem 29, Praha 4 v srpnu 2015 pod názvem „Rekonstrukce kamerového systému – Sídlo Senátu ČR“. Rozsah veřejné zakázky je podrobně popsán v projektové dokumentaci. Součástí je dodávka snímacích, zobrazovacích, záznamových a ovládacích prvků (vč. příslušné kabeláže) a jejich instalace. V rámci ovládacích prvků je navrženo rozšíření stávající softwarové nadstavby včetně všech činností souvisejících s integrací nového kamerového systému. Projekt specifikuje úpravy velínu a i další potřebné materiály a činnosti jako jsou například postupné demontáže zařízení a bourací práce, vlastní realizaci, zhotovení nábytku pro velín, doprava, dokumentace, konfigurace, oživení a revize. Součástí dodávky bude servis instalovaného zařízení po dobu záruky. Předmět veřejné zakázky zahrnuje: 1) Dodávku kamerové technologie, kamerových rozvaděčů, záznamové a distribuční technologie včetně licencí, software pro nadstavbový systém, UPS, tiskáren, 2) Obnovu velínu včetně úpravy a vybavení interiéru, veškeré stavební práce, tj. instalace kabeláže včetně kabelů a ostatní: demontáže, dopravní náklady, pomocný materiál, ekologická likvidace, výchozí revize nízkého napětí a protipožární utěsnění), 3) V rámci integrace nadstavbového systému: vizualizace jednotlivých kamer, konfigurace zpracování událostí, softwarový projekt, individuální zkoušky a komplexní zkoušky a ostatní: oživení a nastavení, kamerové zkoušky, zaškolení obsluhy, dílenská dokumentace, dokumentace skutečného provedení, servis zařízení po dobu záruky). Pro potřeby této kvalifikační dokumentace se „velínem“ rozumí pracoviště ochranné služby Policie ČR. Bližší specifikace v rámci ZD.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    23.09.2016
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    02.11.2016