Veřená zakázka
Poskytování služeb uživatelské podpory vybraných agendových informačních systémů resortu Ministerstva životního prostředí
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění služeb telefonické podpory formou pasivního callcentra a služeb písemné podpory formou tiketovacího nástroje pro zodpovídání uživatelských dotazů. Jedná se o technické zajištění formou služby i personální zabezpečení pro poskytování 1. úrovně podpory. Předmětem plnění veřejné zakázky (v souladu s kompletními přílohami ZD) je: A. Úvodní implementace služeb telefonické a písemné podpory B. Technické zabezpečení řešení telefonické podpory formou služby C. Technické zabezpečení řešení písemné podpory formou služby D. Personální obsazení služeb telefonické a písemné podpory na první úrovni podpory v rozsahu max. 12 přihlášených operátorů E. Kontrolní přístup do prostředí poskytovaných služeb pro Zadavatele F. Manažerské reporty a vyhodnocení provozu poskytovaných služeb G. Úpravy služeb v maximálním rozsahu 20 MD. Podmínky plnění a rozsah poskytovaných služeb jsou definovány v jednotlivých přílohách ZD.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:11.04.2023