Veřená zakázka
Poskytování služeb licence pro blended-learningový systém
IT -> SW a Informační systémy
80400000-8 - Vzdělávání dospělých a jiné vzdělávání,
80420000-4 - Elektronické vzdělávání
			Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je poskytnutí souboru služeb (licencí) pro pedagogy základních škol v rámci projektu OP VVV. Jedná se o služby související s klíčovou aktivitou blended-learning. Licencí se pro účely této zakázky rozumí služby zřízení online přístupu do e-learningového systému a s tím související uživatelská podpora.
  
  Služba bude realizována postupně v tomto rozsahu:
  školní rok 2017 / 2018: pro 140 uživatelů (od podepsání smlouvy do 31.8. 2018)
  školní rok 2018 / 2019: pro 280 uživatelů (od 1.9.2018 do 31.8.2019)
  školní rok 2019 / 2020: pro 420 uživatelů (od 1.9.2019 do 31.8.2020)
  školní rok 2020 / 2021: pro 560 uživatelů (od 1.9.2020 do 31.8.2021)
  
  Systém, do kterého budou uživatelé na základě poskytované služby vstupovat bude obsahovat minimálně následující funkcionality:
  umožní tvorbu neomezeného počtu e-learningových kurzů
  rozdělení uživatelských rolí min. do tří úrovní
  správce: systém umožní více nezávislých správců; správce zakládá kurzy, nastavuje práva přístupu pro uživatele,má právo přidávat a odebírat uživatele ke kurzům
  lektor: má právo přidávat a odebírat uživatele ke kurzům, má právo zadávat otázky a úkoly uživatelům kurzů; vytváří a edituje kurz, ke kterému má nastavené oprávnění ze strany správce
  uživatel: má přístup do příslušných kurzů
  prostor pro sdílení dokumentů, fotek, videí apod v rozsahu min. 1GB na 1 uživatele
  online přístup prostřednictvím všech běžných internetových prohlížečů (Chrome, Firefox, Explorer/Edge) pro všechny typy uživatelských rolí (bez nutnosti instalovat doplňkový software přímo na zařízení uživatele)
  kalendář s emailovým upozorňováním na události
  funkci zadávání otázek a úkolů ze strany lektora
  možnosti online interakce lektora a uživatele minimálně v těchto podobách
  diskusní fórum
  zasílání vzkazů / emailu
  responzivní webové stránky nebo dostupná aplikace pro tablety a mobilní telefony
  
  Součástí každé licence bude i následující minimální rozsah uživatelské podpory
  telefonická podpora - garantovaná telefonická podpora v rozsahu minimálně 15 hodin týdně v předem definovaných hodinách mezi 7:00 a 17:00 (uchazeč specifikuje konkrétní hodiny do návrhu smlouvy - viz příloha č. 3)
  emailová podpora - odpověď  na emailový dotaz nejpozději pracovní den následující po dni, ve kterém byl dotaz zaslaný
  prezenční podpora - individuální prezenční uživatelská podpora v rozsahu 1 schůzka (30 minut) pro každého uživatele v daném školním roce; tato podpora bude poskytnuta na vyžádání daného uživatele nejpozději do 5 pracovních dní od vznesení požadavku a to v  místě určeném uživatelem (školy zapojené do projektu jsou ze všech krajů ČR)
		
- 
			calendar_todayDatum zahájení zakázky:03.11.2017
 - 
			calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:15.11.2017