Veřená zakázka

Poskytování služeb licence pro blended-learningový systém

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
ITVzdělávání a konference
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
72200000-7 - Programování programového vybavení a poradenské služby,
80400000-8 - Vzdělávání dospělých a jiné vzdělávání,
80420000-4 - Elektronické vzdělávání
Popis:

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je poskytnutí souboru služeb (licencí) pro pedagogy základních škol v rámci projektu OP VVV. Jedná se o služby související s klíčovou aktivitou blended-learning. Licencí se pro účely této zakázky rozumí služby zřízení online přístupu do e-learningového systému a s tím související uživatelská podpora.

Služba bude realizována postupně v tomto rozsahu:
školní rok 2017 / 2018: pro 140 uživatelů (od podepsání smlouvy do 31.8. 2018)
školní rok 2018 / 2019: pro 280 uživatelů (od 1.9.2018 do 31.8.2019)
školní rok 2019 / 2020: pro 420 uživatelů (od 1.9.2019 do 31.8.2020)
školní rok 2020 / 2021: pro 560 uživatelů (od 1.9.2020 do 31.8.2021)

Systém, do kterého budou uživatelé na základě poskytované služby vstupovat bude obsahovat minimálně následující funkcionality:
umožní tvorbu neomezeného počtu e-learningových kurzů
rozdělení uživatelských rolí min. do tří úrovní
správce: systém umožní více nezávislých správců; správce zakládá kurzy, nastavuje práva přístupu pro uživatele,má právo přidávat a odebírat uživatele ke kurzům
lektor: má právo přidávat a odebírat uživatele ke kurzům, má právo zadávat otázky a úkoly uživatelům kurzů; vytváří a edituje kurz, ke kterému má nastavené oprávnění ze strany správce
uživatel: má přístup do příslušných kurzů
prostor pro sdílení dokumentů, fotek, videí apod v rozsahu min. 1GB na 1 uživatele
online přístup prostřednictvím všech běžných internetových prohlížečů (Chrome, Firefox, Explorer/Edge) pro všechny typy uživatelských rolí (bez nutnosti instalovat doplňkový software přímo na zařízení uživatele)
kalendář s emailovým upozorňováním na události
funkci zadávání otázek a úkolů ze strany lektora
možnosti online interakce lektora a uživatele minimálně v těchto podobách
diskusní fórum
zasílání vzkazů / emailu
responzivní webové stránky nebo dostupná aplikace pro tablety a mobilní telefony

Součástí každé licence bude i následující minimální rozsah uživatelské podpory
telefonická podpora - garantovaná telefonická podpora v rozsahu minimálně 15 hodin týdně v předem definovaných hodinách mezi 7:00 a 17:00 (uchazeč specifikuje konkrétní hodiny do návrhu smlouvy - viz příloha č. 3)
emailová podpora - odpověď na emailový dotaz nejpozději pracovní den následující po dni, ve kterém byl dotaz zaslaný
prezenční podpora - individuální prezenční uživatelská podpora v rozsahu 1 schůzka (30 minut) pro každého uživatele v daném školním roce; tato podpora bude poskytnuta na vyžádání daného uživatele nejpozději do 5 pracovních dní od vznesení požadavku a to v místě určeném uživatelem (školy zapojené do projektu jsou ze všech krajů ČR)

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    20.12.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    12.01.2018