Veřená zakázka

POSKYTOVÁNÍ REKLAMNÍCH A MARKETINGOVÝCH SLUŽEB NA PODPORU OČKOVÁNÍ

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Reklama a marketing
CPV kódy:
79340000-9 - Reklamní a marketingové služby
Popis:

Zadavatel rozdělil veřejnou zakázku dle § 35 zákona na dvě části: 1) Strategie, koordinace, realizace a produkce 2) Plánování a nákup mediálního prostoru Předmětem jednotlivých částí veřejné zakázky jsou: Ad1) Strategie, koordinace, realizace a produkce Předmětem zadavatelem požadovaného plnění části 1) veřejné zakázky je poskytování níže uvedených služeb spočívajících v podpoře strategického řízení, koordinaci, realizaci a produkci komplexní komunikační kampaně Ministerstva zdravotnictví pro podporu očkování v období 2022 - 2023 (dále jen „kampaň“), konkrétně se jedná o: A. Zajišťování analytických činností, zejména analýzy cílových skupin, analýzy vstupů a vlivů a jejich zohlednění při výběru vhodných nástrojů, komunikace pro podporu očkování, zejména pak očkování proti covid-19; B. realizaci příslušných částí kampaně v rozsahu přílohy č. 6 zadávací dokumentace, přičemž se jedná zejména o: a. koordinaci realizace kampaně, tvorbu realizačních plánů (časové osy jednotlivých kroků), doporučení alokace finančních prostředků na jednotlivé prvky kampaně, koordinace všech subjektů, které se na podpoře kampaně budou podílet, b. zajištění kompletního grafického a DTP zpracování a úprav klíčových vizuálů do požadovaných formátů dle kreativní strategie, která je přílohou č. 4 zadávací dokumentace, c. tvorbu reklamních textů, tvorbu obsahu pro online a sociální sítě a jazykové korektury, d. zajištění tiskových podkladů pro tiskovou inzerci, brožury, letáky nebo jiné POS materiály, venkovní reklamu a další, e. výroba spotů (pro všechny účely komunikace), výroba tiskovin včetně všech souvisejících úkonů, a veškeré postprodukční práce, f. příprava podkladů pro inzerci na webu a sociálních sítích, g. příprava master formátů a formátování do všech příslušných velikostí pro web a mobilní reklamu (včetně moderních forem jako online video, animované a interaktivní prvky apod.) a další činnosti, h. zakomponování PR komunikace a krizové komunikace do kampaně (zadavatel bude PR komunikaci a krizovou komunikaci realizovat interně), i. příprava návrhů eventů, produkční a koordinační zajištění eventů v rozsahu činností dle přílohy č. 6 smlouvy, j. návrh a koordinaci dalších komunikačních nástrojů dle potřeb kampaně v rozsahu přílohy č. 6 smlouvy. C. Součinnost a spolupráce dodavatele s dalšími dodavateli zadavatele v souvislosti s předmětem veřejné zakázky. Ad 2) Plánování a nákup mediálního prostoru Předmětem zadavatelem požadovaného plnění části 2) veřejné zakázky je strategické a taktické plánování a nákup reklamního prostoru v médiích pro kampaň konkrétně se jedná o: A. Přípravu strategického mediálního plánu kampaně. B. Přípravu dílčích taktických mediálních plánů. C. Nákup mediálního prostoru. D. Zajištění realizace mediální kampaně (zejména pak předávání podkladů pro realizaci mediálního plnění), E. Vyhodnocení realizovaného nákupu mediálního prostoru ve vztahu k očekávaným dílčím cílům, včetně analýzy efektivity. Bližší podmínky specifikace činností při plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    30.06.2022
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    12.08.2022