Veřená zakázka

Pořízení laboratorního přístrojového vybavení a souvisejících služeb - Modernizace FROV JU - 2. kolo

Číslo ve věstníku:
499847
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Jihočeský kraj
Kategorie:
Výzkum a vývojNábytek
Nábytek ->  Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
38000000-5 - Laboratorní, optické a přesné přístroje a zařízení (mimo skel),
39180000-7 - Laboratorní nábytek,
39711120-6 - Mrazničky,
39711361-7 - Elektrické trouby,
42513200-7 - Chladící zařízení
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka přístrojového vybavení pro projekt Modernizace FROV JU. součásí dodávky je rovněž poskytnutí služeb souvisejících s instalací zařízení a uvedení do provozu a servisem. Část 1: Samokrmítkový systém pro hodnocení potravního chování ryb Část 2: Elektrická udírna Část 3: Kontrolér na on-line měření fyzikálních a chemických parametrů vody Část 4: Hluboko-mrazící box Část 5: Skříně na hořlaviny, kyseliny a louhy Část 6: Sada průmyslového chladícího zařízení se 6 řídícími jednotkami (nezávisle 6 různých teplot) Součástí dodávky je rovněž instalace zařízení, jeho uvedení do provozu a dále:doprava zboží na místo plnění, vybalení, kontrola a umístění přístroje do konkrétní místnosti v místě plnění, zpracování a předání instrukcí a návodů k obsluze a údržbě zařízení (manuálů) v českém nebo anglickém jazyce, zaškolení obsluhy, předání prohlášení o shodě dodaného zboží se schválenými standardy, vypracování celkového sumáře dodaných položek, odvoz a likvidaci všech obalů a dalších materiálů použitých při plnění veřejné zakázky, v souladu s ustanoveními zákona 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, úklid prostor dotčených instalací přístrojů, bezodkladné a bezplatné odstranění závad reklamovaných v záruční lhůtě, závazek záručního servisu min. 24 měsíců,bezplatný upgrade software pro ovládání zařízení a software pro zpracování dat min. 24 měsíců, poskytnutí telefonické podpory kompetentním pracovníkem dodavatele pro řešení náhlých problémů s provozem přístroje a zajištění zkušebního provozu. Podrobnosti budou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejích přílohách.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    20.11.2014
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    09.02.2015
  • calendar_today 
    Termín otevírání obálek:
    09.02.2015