Veřená zakázka

Plnící zařízení a navěšovací linka na přírodní střeva

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
42215000-6 - Stroje pro průmyslovou přípravu nebo výrobu potravin a nápojů,
51542000-3 - Instalace a montáž strojů na výrobu potravin a nápojů a pro zpracování tabáku
Popis:

Předmětem zakázky je dodávka Plnícího zařízení a navěšovací linky na přírodní střeva v rámci realizace projektu ”Modernizace technologií pro zpracování, finální úpravu, balení a značení masných produktů“. Projekt je předkládán jako součást Žádosti o dotaci z PRV, v rámci Opatření M04 Investice do hmotného majetku, Podopatření 4.2, Operace 4.2.1 Zpracování a uvádění na trh zemědělských produktů


II. Podrobné požadavky zadavatele na předmět zakázky

Dodávkou se rozumí povinnost dodavatele dodat poptávanou technologii na místo plnění předmětu zakázky, montáž a zapojení dodané technologie, plné zprovoznění dodané technologie a zajištění všech opatření s tím souvisejících včetně zaškolení pracovníků zadavatele.

Zadavatel požaduje následující:

Zadavatel požaduje dodat Plnící zařízení a navěšovací linku na přírodní střeva, dále jen „Zařízení“, a to včetně dopravy, odborné instalace a zprovoznění, dodávky dokumentace k zařízení a proškolení pracovníků zadavatele.


Bližší technická specifikace zařízení je uvedena v příloze č. 2 této zadávací dokumentace. Dispoziční schéma umístění zařízení je uvedeno v příloze č. 5 této zadávací dokumentace.

Účastník je povinen ve své nabídce popsat navrhované řešení plnění zakázky, ze kterého musí vyplývat, že nabízené plnění splňuje technické požadavky zadavatele uvedené v této zadávací dokumentaci (zejména v příloze č. 2).

Předpokládaná doba plnění předmětu zakázky:

Lhůty plnění zakázky jsou definovány v článku 2 Kupní smlouvy.

Zahájení plnění předmětu zakázky: nejdříve 1.10.2021
Ukončení plnění předmětu zakázky: nejpozději do 31.12.2021

Zadavatel předpokládá podepsání Kupní smlouvy do deseti dnů od oznámení výsledku výběrového řízení.


Místo plnění předmětu zakázky:
Výrobní areál Kosteleckých uzenin a.s., č. p. 60, 588 61 Kostelec

Předpokládaná hodnota zakázky:
Předpokládaná hodnota zakázky činí 170 000,- EUR bez DPH.

Adresa profilu zadavatele:
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/kostelecke-uzeniny-a-s

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    17.07.2021
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    16.08.2021