Veřená zakázka

Zařízení pro průběžné vážení, detekci kovů a etiketování balíčků masa

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
42200000-8 - Stroje na výrobu potravin, nápojů a pro zpracování tabáku a jejich díly,
42215000-6 - Stroje pro průmyslovou přípravu nebo výrobu potravin a nápojů,
42220000-4 - Části strojů na výrobu potravin, nápojů a pro zpracování tabáku,
51542000-3 - Instalace a montáž strojů na výrobu potravin a nápojů a pro zpracování tabáku,
51542100-4 - Instalace a montáž strojů na výrobu potravin
Popis:

Předmětem zakázky je dodávka 1 ks zařízení pro průběžné vážení a etiketování balíčků masa, mletých masných polotovarů a mletého masa balených do ochranné atmosféry a 1 ks zařízení pro detekci kovů jako samostatně stojící jednotku v rámci realizace projektu ”Optimalizace bourání vepřového masa a vývoj a inovace výroby masných polotovarů“. Projekt je předkládán jako součást Žádosti o dotaci z PRV, v rámci Opatření 16. Spolupráce Podopatření 16.2 Podpora vývoje nových postupů a technologií Operace 16.2.2 Podpora vývoje nových produktů, postupů a technologií při zpracování zemědělských produktů a jejich uvádění na trh.


II. Podrobné požadavky zadavatele na předmět zakázky


Zadavatel požaduje následující:

Zadavatel požaduje dodat 1 ks zařízení pro průběžné vážení a etiketování balíčků masa, mletých masných polotovarů a mletého masa balených do ochranné atmosféry a 1 ks zařízení pro detekci kovů jako samostatně stojící jednotku (dále jen „Zařízení“) dle specifikace a dle kupní smlouvy.

Bližší technická specifikace zařízení je uvedena v příloze č. 2 této zadávací dokumentace. Dispoziční schéma umístění zařízení je uvedeno v příloze č. 5 této zadávací dokumentace.

Účastník je povinen ve své nabídce popsat navrhované řešení plnění zakázky, ze kterého musí vyplývat, že nabízené plnění splňuje technické požadavky zadavatele uvedené v této zadávací dokumentaci (zejména v příloze č. 2).


Předpokládaná doba plnění předmětu zakázky:

Lhůty plnění zakázky jsou definovány v článku 2 Kupní smlouvy.

Ukončení předmětu zakázky: nejpozději do 31. 12. 2019

Zadavatel předpokládá podepsání Kupní smlouvy do deseti dnů od oznámení výsledku výběrového řízení.

Místo plnění předmětu zakázky:
Výrobní areál Kosteleckých uzenin a.s. v Plané nad Lužnicí, PSČ 391 11



Předpokládaná hodnota zakázky:
Předpokládaná hodnota zakázky činí 3 500 000 Kč bez DPH.

Adresa profilu zadavatele:
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/kostelecke-uzeniny-a-s

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    05.10.2019
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    04.11.2019