Veřená zakázka
Pardubice - nákup kancelářských potřeb - s náhradním plněním
Spotřební materiál -> Kancelář
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb dle seznamu zboží, který je uveden v příloze č. 3 Výzvy (dále též jako "zboží"), a to prostřednictvím rámcové dohody (dále také „RD“) uzavřené s jedním dodavatelem. Zadavatel stanovil, že se poptávkového řízení může účastnit pouze dodavatel, který zaměstnává více než 50 % osob se zdravotním postižením dle zvláštního právního předpisu (zákon č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů) z celkového počtu zaměstnanců dodavatele. Zadavatel požaduje 100 % garanci poskytovaného náhradního plnění. Tímto je myšleno, že vybraný dodavatel bude poskytovat náhradní plnění a bude garantovat 100 % uznatelnost dodávaných výrobků pro účely náhradního plnění dle zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů. Tato garance je stanovena v Návrhu Rámcové dohody a dodavatel zároveň učiní o této skutečnosti do nabídky čestné prohlášení. Ministerstvo práce a sociálních věcí započítává do náhradního plnění pouze schválené doklady v Portálu ENP.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:12.02.2021