Veřená zakázka

Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb v letech 2021-2023

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  Kancelář
CPV kódy:
30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
Popis:

Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb, dodávané dle jednotlivých dílčích objednávek na základě uzavřené Rámcové dohody v letech 2021-2023 nebo do vyčerpání finančního limitu zakázky. Návrh Rámcové dohody je součástí této zadávací dokumentace, naleznete jej v příloze č. 4 a tato dohoda bude uzavřena s jedním dodavatelem. Dílčí objednávky budou realizovány v elektronické podobě prostřednictvím emailu nebo datové schránky dodavatele. Jednotlivé dílčí objednávky nejsou limitovány žádnou cenovou hranicí. Předpokládaný rozsah a specifikace předmětu plnění jsou uvedeny v příloze č. 1 této zadávací dokumentace - Seznam kancelářských potřeb, dodavatel v této příloze vyplní katalogové čísla (objednávací kódy produktů) a na cení všechny položky. (Pokud se katalogové číslo během spolupráce změní, informuje o tom dodavatel kontaktní osobu).Veřejná zakázka je vyhrazena dodavatelům poskytující tzv. náhradní plnění dle ust. § 38 ZZVZ, zaměstnávajícím na chráněných pracovních místech alespoň 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu zaměstnanců. Podáním nabídky dodavatel deklaruje realizování zakázky formou tzv. náhradního plnění.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    05.02.2021