Veřená zakázka

OS Plzeň-město - Zajištění komplexní servisní činnosti kopírovacích strojů a tiskáren II.

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Plzeňský kraj
Kategorie:
ITTisk a literaturaOstatníSpotřební materiál
IT ->  HW a příslušenství Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Spotřební materiál ->  IT Opravy, revize a servis
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
30121100-4 - Fotokopírovací stroje,
30125000-1 - Části a příslušenství fotokopírovacích strojů,
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje,
30125120-8 - Tonery pro fotokopírovací stroje,
30232100-5 - Tiskárny a kresliče,
50310000-1 - Opravy a údržba kancelářských strojů,
50313100-3 - Opravy kopírovacích strojů,
50313200-4 - Údržba kopírovacích strojů,
79521000-2 - Kopírovací služby,
79800000-2 - Tiskařské a související služby
Popis:

Zajištění komplexní servisní činnosti kopírovacích strojů a tiskáren viz. zadávací dokumentace • komplexní periodická údržba, • servis strojů, • opravy v intervalu do 24 hodin od nahlášení závady, • dodání náhradního zařízení v případě neopravitelnosti do 48 hodin od nahlášení závady, • dodávka originálních náhradních dílu • automatizovaná dodávka originálního spotřebního materiálu (bez kancelářského papíru) vč. odpadových nádobek bez zásahu objednavatele, • odvoz a ekologická likvidace prázdných tonerových kazet a strojů, • automatické odesílání stavu počítadel - sběr dat vytištěných stran • automatické odesílání požadavku na dodání toneru, • automatické odesílání hlášení o potřebě údržby, • automatické odesílání hlášení o potřebě opravy – servisní zásah • doprava - dopravné na jednotlivé úkony a dodávky spotřebního materiálu, • doprava strojů na místo určení vč. instalace a zaškolení obsluhy • dovozní a recyklační poplatky • kontrola optimalizace tiskových nákladu tzn. přehled o tiskových nákladech a tiskových procesech, spotřebě materiálu a servisních zásazích • správa strojového parku – tzn. pravidelná konzultace se specialistou nad reportem o stavu strojů a vytíženosti – každých šest měsíců • elektronická fakturace vč. detailního rozpisu

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    08.06.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    23.06.2017