Veřená zakázka
KS v Plzni – zajištění komplexní servisní činnosti kopírovacích strojů a tiskáren
IT -> HW a příslušenství
Spotřební materiál -> IT Opravy, revize a servis
30125000-1 - Části a příslušenství fotokopírovacích strojů,
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje,
30125120-8 - Tonery pro fotokopírovací stroje,
30232100-5 - Tiskárny a kresliče,
50310000-1 - Opravy a údržba kancelářských strojů,
50313100-3 - Opravy kopírovacích strojů,
50313200-4 - Údržba kopírovacích strojů,
79521000-2 - Kopírovací služby,
79800000-2 - Tiskařské a související služby
Je uzavření Rámcové servisní a materiálové smlouvy s jediným dodavatelem, pro období 48 měsíců nebo do doby vyčerpání předpokládaného finančního objemu 3 390 000 Kč bez DPH, na zajištění komplexní servisní činnosti kopírovacích strojů a tiskáren v budovách zadavatele.
Součástí předmětu plnění je:
• komplexní periodická údržba,
• servis strojů,
• opravy v intervalu do 24 hodin,
• dodání náhradního zařízení v případě neopravitelnosti do 48 hodin,
• dodávka originálních náhradních dílů
• automatizovaná dodávka originálního spotřebního materiálu (bez kancelářského papíru) vč. odpadových nádobek bez zásahu objednavatele,
• odvoz a ekologická likvidace prázdných tonerových kazet a strojů,
• automatické odesílání stavu počítadel - sběr dat vytištěných stran,
• automatické odesílání požadavků na dodání toneru,
• automatické odesílání hlášení o potřebě údržby,
• automatické odesílání hlášení o potřebě opravy – servisní zásah
• dopravné na jednotlivé úkony a dodávky spotřebního materiálu,
• doprava strojů na místo určení vč. instalace a zaškolení obsluhy
• dovozní a recyklační poplatky
• kontrolu optimalizace tiskových nákladů tzn. přehled o tiskových nákladech a tiskových procesech, spotřebě materiálu a servisních zásazích
• správa strojového parku – tzn. pravidelná konzultace se specialistou nad reportem o stavu strojů a vytíženosti – každých šest měsíců
• elektronická fakturace vč. detailního rozpisu
Předmět plnění veřejné zakázky je vymezen Rámcovou servisní a materiálovou smlouvy, která tvoří přílohu zadávací dokumentace.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:30.04.2014
-
calendar_todayTermín otevírání obálek:30.04.2014