Veřená zakázka

KS v Plzni – zajištění komplexní servisní činnosti kopírovacích strojů a tiskáren

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Plzeňský kraj
Kategorie:
ITSpotřební materiál
IT ->  HW a příslušenství
Spotřební materiál ->  IT Opravy, revize a servis
CPV kódy:
30121100-4 - Fotokopírovací stroje,
30125000-1 - Části a příslušenství fotokopírovacích strojů,
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje,
30125120-8 - Tonery pro fotokopírovací stroje,
30232100-5 - Tiskárny a kresliče,
50310000-1 - Opravy a údržba kancelářských strojů,
50313100-3 - Opravy kopírovacích strojů,
50313200-4 - Údržba kopírovacích strojů,
79521000-2 - Kopírovací služby,
79800000-2 - Tiskařské a související služby
Popis:

Je uzavření Rámcové servisní a materiálové smlouvy s jediným dodavatelem, pro období 48 měsíců nebo do doby vyčerpání předpokládaného finančního objemu 3 390 000 Kč bez DPH, na zajištění komplexní servisní činnosti kopírovacích strojů a tiskáren v budovách zadavatele.

Součástí předmětu plnění je:

• komplexní periodická údržba,
• servis strojů,
• opravy v intervalu do 24 hodin,
• dodání náhradního zařízení v případě neopravitelnosti do 48 hodin,
• dodávka originálních náhradních dílů
• automatizovaná dodávka originálního spotřebního materiálu (bez kancelářského papíru) vč. odpadových nádobek bez zásahu objednavatele,
• odvoz a ekologická likvidace prázdných tonerových kazet a strojů,
• automatické odesílání stavu počítadel - sběr dat vytištěných stran,
• automatické odesílání požadavků na dodání toneru,
• automatické odesílání hlášení o potřebě údržby,
• automatické odesílání hlášení o potřebě opravy – servisní zásah
• dopravné na jednotlivé úkony a dodávky spotřebního materiálu,
• doprava strojů na místo určení vč. instalace a zaškolení obsluhy
• dovozní a recyklační poplatky
• kontrolu optimalizace tiskových nákladů tzn. přehled o tiskových nákladech a tiskových procesech, spotřebě materiálu a servisních zásazích
• správa strojového parku – tzn. pravidelná konzultace se specialistou nad reportem o stavu strojů a vytíženosti – každých šest měsíců
• elektronická fakturace vč. detailního rozpisu

Předmět plnění veřejné zakázky je vymezen Rámcovou servisní a materiálovou smlouvy, která tvoří přílohu zadávací dokumentace.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    30.04.2014
  • calendar_today 
    Termín otevírání obálek:
    30.04.2014