Veřená zakázka

Oprava informačního systému ÚP ČR KrP pro hl. m. Prahu, leden 2020

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Reklama a marketing
CPV kódy:
22460000-2 - Reklamní materiály, obchodní katalogy a příručky
Popis:

Oprava informačního systému - informačních cedulí/tabulí - umístěných např. u vstupů do budov, na stěnách pracovišť na chodbách, ve výtahu, na nástěnkách ve vitrínách aj. - na 5 pracovištích ÚP ČR v Praze. Požadavky na úpravu stávajících nebo vyhotovení nových informačních cedulí jsou podrobně popsány v Přílohách č. 1-5, kde jsou cedule rovněž vyfotografovány. Jedná se o plastové cedule polepené samolepicí folií, rozměry jsou specifikovány v Přílohách č. 1-5. Na pracovišti Šafaříkova jde o samolepicí folii na skle u vstupu. Do vitrín jsou požadovány papírové pruhy delších (nestandardních) rozměrů, bílé s modrým potiskem. Nabídková cena zahrnuje veškeré náklady s vyhotovením spojené (tzn. rovněž případnou demontáž stávajících cedulí před opravou a po opravě či vyhotovení nových cedulí jejich dopravu na místo vč. zpětné montáže; u nově zhotovovaných cedulí cena zahrnuje rovněž vyhotovení grafického návrhu v souladu s logomanuálem ÚP ČR). U nově zhotovovaných cedulí požadujeme korekturu grafického návrhu před jejich výrobou. Max. cena zakázky vč. DPH a dopravy je 21 659,- Kč vč. DPH (17 900,- Kč bez DPH). Platba na fakturu s 30denní splatností - po provedení požadované služby a předložení předávacího protokolu podepsaného zaměstnancem Úřadu práce. Místo plnění veřejné zakázky: 1) ÚP ČR – Kontaktní pracoviště v Praze 2 a 3, Bělehradská 214/86-88, 120 00 Praha 2 (oprava texu na ceduli u vstupu do budovy, zhotovení 1 ks pruhu na nástěnku do vitríny, oprava a vyčištění velké info tabule u vstupu do budovy v přízemí, oprava malé info cedule v přízemí naproti podatelně, oprava a vyčištění 2 ks info cedulí v 1. patře, 2 ks info cedulí v 2. patře a 2ks cedulí ve výtahu (1 ks pouze vyčištění) – viz Příloha č. 1 2) ÚP ČR - Kontaktní pracoviště v Praze 2 a 3, Šafaříkova 557/14, 120 00 Praha 2 (1x oprava textu na skle u vstupních dveří a zhotovení 1 ks pruhu na nástěnku do vitríny) – viz Příloha č. 2 3) ÚP ČR - Kontaktní pracoviště v Praze 2 a 3, Roháčova 133/13, 130 00 Praha 3 (zhotovení 2 ks nových cedulí, 1 ks pruhu na nástěnku do vitríny, oprava 2 ks lamel a drobná oprava polepu na dveřích) – viz Příloha č. 3 4) ÚP ČR - Kontaktní pracoviště v Praze 2 a 3, Seifertova 559/51, 130 00 Praha 3 (drobné opravy textu na 1 ceduli před vchodem do budovy a 1 ks lamely info tabule v 1. p. a vyhotovení nové informační cedule pro klienty hmotné nouze) – viz Příloha č. 4 5) ÚP ČR - KrP pro hl. m. Prahu, Štěpánská 630/57, 110 00 Praha 1 (výroba 1ks nové cedule) – viz Příloha č. 5. Prohlídka cedulí na místě je možná individuálně na základě informací uvedených v Přílohách č. 1-5 v úředních hodinách ÚP ČR, tzn. Po+St 8-12 h a 13-17h, Út+Čt 8-11h, popř. je možno po předchozí dohodě domluvit prohlídku s kontaktními osobami uvedenými v Přílohách č. 1-5. Dodavatel se zavazuje provádět požadované služby v objektech Zadavatele takovým způsobem, aby nedošlo k narušení chodu jednotlivých pracovišť. Dodavatel bude při případném zhotovování nových cedulí postupovat dle platného logomanuálu ÚP ČR, který je k dispozici u paní Ing. Olgy Borecké na pracovišti Domažlická 11, Praha 3. Objednávku vytvoří Zadavatel po vyhodnocení VZ dle ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. Veškeré práce budou dokončeny a předány nejpozději do 1 měsíce od data zadání objednávky. Kontaktní osoba pro všeobecné dotazy k zakázce: Ing. Olga Borecká, tel. 950 178 895, e-mail: olga.borecka@uradprace.cz

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    06.02.2020