Veřená zakázka
On-line kampaň „Let's meet Mariánské Lázně"
Předmětem veřejné zakázky je tvorba a správa on-line kampaně Mariánských Lázní pro domácí i zahraniční cestovní ruch v období 09/2023-12/2024 na téma „Let's meet Mariánské Lázně“. Základním dokumentem pro kampaň bude vznikající Strategie rozvoje cestovního ruchu a lázeňství v Mariánských Lázní, která bude dokončena na podzim 2023.
Minimální obsah kampaně pro celé období:
- vytvoření typových bannerů/vizuálů pro použitá média v souladu s claimem „Let's meet Mariánské Lázně“, a to v i české verzi,
- sociální sítě včetně kreativy, kreditů, inzercí na on-line portálech, PPC (Google ads, sklik, YouTube, Instagram, Facebook – ve spolupráci se správci FB ML – Město ML a KIS ML, remarketing) + reporting a analytika,
- přizpůsobování jednotlivým obdobím, eventům a případně dalším situacím (např. i epidemiologické),
- P.R. články a video prezentaci dodá zadavatel prostřednictvím své organizace KIS Mariánské Lázně s.r.o. či jiného dodavatele.
Cílem kampaně je soustředit návštěvníky do turisticky slabších zimních měsíců.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:15.08.2023