Veřená zakázka

Nákup propagačních předmětů pro studenty a učitele středních škol v rámci projektu Daně a cla do škol

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Reklama a marketing
CPV kódy:
22462000-6 - Reklamní materiály
Popis:

Předmětem plnění této veřejné zakázky malého rozsahu (dále „veřejná zakázka“ nebo „VZMR“) je dodávka propagačních předmětů s logotypem Projektu Daně a cla do škol (dále jen „Projekt“), určených pro studenty středních škol (dále jen „SŠ“) a jejich učitele v rámci Projektu. Cílem propagačních předmětů je přispět ke zvýšení povědomí o Projektu Finanční správy České republiky (dále jen „ČR“) mezi studenty SŠ a jejich učiteli. Někteří studenti SŠ jsou již nyní daňovými subjekty, jiné to v brzké době čeká. Znalost existujícího Projektu a samotné značky Projektu prostřednictvím propagačních předmětů může napomoci ve zvýšení povědomí o cílech projektu, informačním webu www.finfoveskole.cz a ve zlepšení hledání užitečných informací o daních a clech na něm, a tak přispívat ke komplexnímu vzdělávání v oblasti daní a cel v ČR – zvyšování finanční gramotnosti. Propagační předměty budou k cílové skupině distribuovány prostřednictvím vyškolených lektorů Projektu (zaměstnanců Finanční správy ČR, dále „FS“, a Celní správy ČR), kteří na základě poptávky jednotlivých škol přednášejí vybraná témata týkající se daní a cel na SŠ v ČR. Lektoři budou využívat propagační předměty jako odměny za aktivitu studentů na přednáškách a za spolupráci učitelů při přípravě a realizaci konkrétní přednášky. Specifikace propagačních předmětů, včetně požadavků na kvalitu a předpokládané hodnoty jednotlivých částí VZMR (v Kč bez DPH) jsou uvedeny v Příloze č. 1 Výzvy – Technická specifikace a ceny, tabulka k doplnění nabídkové ceny. Příloha č. 1 Výzvy obsahuje pro každý propagační předmět vlastní tabulku. Zadavatel rozdělil předmět plnění veřejné zakázky na 4 části, přičemž každá část obsahuje pouze jeden propagační předmět, který bude v rámci plnění dodán jedním dodavatelem. Na základě výsledků výběrového řízení budou uzavřeny 4 smlouvy, jejichž předmětem bude vymezení práv a povinností smluvních stran při zajištění dodávky propagačních předmětů. V případě, že bude nabídka jednoho uchazeče vyhodnocena jako nejvhodnější ve více částech veřejné zakázky, bude s takovým uchazečem uzavřen odpovídající počet smluv – na každou z částí zakázky, v nichž byla nabídka uchazeče vybrána jako nejvhodnější. Veřejná zakázka bude realizována na základě smlouvy, která bude uzavřena mezi Zadavatelem a vybraným dodavatelem samostatně pro každou jednotlivou část veřejné zakázky a její návrh tvoří přílohu této Výzvy (Příloha č. 3 – Smlouva). Všechny požadavky Zadavatele uvedené v této Výzvě platí společně pro všechny části veřejné zakázky, pokud nejsou výslovně uvedeny odchylky pro konkrétní část veřejné zakázky: Část 1: USB flash disk (dále též „část 1“). Část 2: Blok A5 (dále též „část 2“). Část 3: Propisovací tužka (dále též „část 3“). Část 4: Termohrnek (dále též „část 4“). Přesná specifikace jednotlivých požadovaných propagačních předmětů pro jednotlivé části je uvedena v Příloze č. 1 Výzvy – Technická specifikace a ceny, tabulka k doplnění nabídkové ceny, kterou tvoří: Příloha č. 1.1 Výzvy – USB flash disk, Příloha č. 1.2 Výzvy – Blok, Příloha č. 1.3 Výzvy – Propisovací tužka, Příloha č. 1.4 Výzvy – Termohrnek.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    10.07.2020