Veřená zakázka
Nákup odběrových karet na PHM
Energie -> Pohonné hmoty
Dodání 5 ks odběrových karet na PHM k nákupu pohonných hmot, konkrétně benzínu automobilního a nafty motorové, v distribuční síti (čerpací stanice) po celém území ČR do služebních vozidel VZ 551220 Brno. Kontaktní osoba ve věcech technických: Michal Žehra, telefon: 973 443 050. Požadavky na poskytovatele: 1. měsíční fakturace v elektronické podobě vždy po uzavřeném měsíci, max. do 5 dne následujícího měsíce 2. vystavení daňového dokladu s podrobným rozpisem použití odběrové karty, 3. omezení nakupovaného materiálu pouze na: -benzín -motorovou naftu 4. právo zadavatele navýšit počet karet, maximálně na 10 ks, a to formou dodatku ke smlouvě Požadujeme vložení čestného prohlášení zhotovitele, že se na jeho osobu nebo na plnění, které je jím nabízeno, nevztahují mezinárodní sankce. Vzor čestného prohlášení je přílohou zadávací dokumentace. Lhůta pro uzavření smlouvy je stanovena na 30 dnů. Lhůta pro uzavření smlouvy počíná běžet dnem následujícím po marném uplynutí lhůty pro podání stížností účastníků na postup zadávajícího při vyhodnocování veřejné zakázky. Lhůta pro podání stížností účastníků zadávacího řízení z důvodů nesouhlasu se zadávacími podmínkami je stanovena na 3 pracovní dny a počítá se ode dne vyhlášení veřejné zakázky. Lhůta pro podání stížností účastníků zadávacího řízení z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky je stanovena na 3 pracovní dny a počítá se ode dne zveřejnění oznámení o výběru dodavatele. Stížnost dodavatele musí být doručena zadávajícímu elektronickou formou, prostřednictvím NEN.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:13.06.2025