Veřená zakázka

Nákup PHM a dalších provozních náplní do techniky prostřednictvím odběrových karet

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Energie
Energie ->  Pohonné hmoty
CPV kódy:
30163100-0 - Karty pro odběr pohonných hmot
Popis:

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je služba: " Nákup PHM a dalších provozních náplní do techniky prostřednictvím odběrových karet " pro VÚ 6624 Bechyně dále specifikovaná v Příloze č. 1 a v zadání této VZMR. Poskytovatel je povinen: - dodat zadavateli 5 ks odběrových platných na území ČR; - dodat zadavateli 1 ks odběrové karty platné ve všech zemích EU; - vést k těmto kartám účet; - zabezpečit kvalitní dodávku pohonných hmot; - přiřadit karty na konkrétní nákladové středisko 662400 Bechyně; - zabezpečit karty PIN kódem; - minimální počet odběrových míst v rámci ČR (600 čerpacích stanic); - minimální počet odběrových míst v rámci EU (25 000 čerpacích stanic); - akceptace odběrových karet minimálně u tří společností zastoupených v celé ČR a zemí EU; - zajistit funkčnost karet nezávisle na četnosti použití. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST A IDENTICKOU HODNOTU nabídky, tabulky a návrhu smlouvy. Nedílnou součástí podání nabídky je podpis návrhu smlouvy!!! Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. V případě shodných nabídek bude pořadí uchazečů stanoveno automatickým losováním v systému NEN.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    19.03.2025