Veřená zakázka
Nákup materiálu - antibiotické disky kompatibilní s dávkovači antibiotických disků OXOID – průměr 90 mm, baleno v cartridge po 50 ks a další příslušenství pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.
Zdravotnictví, sociální služby -> Spotřební materiál, léky
Antibiotické disky jsou používány v rámci akreditovaných metod a slouží jako základ pro stanovení citlivosti a rezistence bakterií k antibiotikům , bez nich by nebylo možné tuto činnost realizovat. Ostatní diagnostický materiál – vyvíječe anaerobní atmosféry a příslušenství jsou nezbytností pro kultivaci anaerobních mikroorganismů a stanovení jejich antibiotické rezistence. V návaznosti na osvědčení o akreditaci č. 195/2025 ze dne 25.4.2025 vyžadujeme konkrétní ATB disky, které jsou používány při akreditovaných metodikách a musí být kompatibilní s dávkovačem ATB disků OXOID (viz. příloha – Cenová nabídka – položkový rozpočet). Minimální exspirace 1 rok od data dodání. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze „ cenová nabídka – položkový rozpočet“. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Zboží požadujeme dodat do místa plnění : - VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín a to nejpozději do 30-ti kalendářních dnů po podpisu kupní smlouvy poslední ze smluvních stran. Požadavky: Zadavatel požaduje, aby účastníci byli oprávněni k podnikání/provozování činnosti v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, nebyli v likvidaci, neprobíhalo vůči nim insolvenční řízení a nebyli nespolehlivými plátci DPH ve smyslu § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Prokázání základní způsobilosti: Dodavatel prokáže základní způsobilost předložením čestného prohlášení - text tvoří samostatný dokument zadávacích podmínek. Prokázání profesní způsobilosti: S ohledem na snadnou dostupnost uvedených informací v rejstřících veřejné správy si zadavatel ověří splnění požadavků na kvalifikaci poskytovatelů sám a nepožaduje proto, aby je prokazovali účastníci. Zadavatel si vyhrazuje právo před uzavřením Smlouvy vyzvat vybraného dodavatele k předložení originálů nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění požadavků na kvalifikaci, nepředložil-li je již v původní nabídce. Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) dále předloží následující požadované dokumenty: - Cenovou nabídku – položkový rozpočet – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou. - Jako další dokument vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, který podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. - Dodavatel prokáže základní způsobilost předložením čestného prohlášení, jehož text tvoří přílohu k VZMR - Dále požadujeme prohlášení dodavatele o sociálně odpovědném plnění VZ v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Vložit v nabídce jako další dokument. - Produktové listy v českém jazyce k jednotlivým materiálům - Během přepravy uchovávat při teplotě 2-8 °C Bude-li zakázka realizovaná za pomoci subdodavatele požadujeme předložit platnou smlouvu se subdodavatelem a účastníkem VZMR. Pokud nebudou všechny požadované doklady předloženy může zadavatel účastníka VZMR požádat o doplnění, popřípadě i vyloučit z VZMR. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2026.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:18.12.2025