Veřená zakázka

RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu pro provádění odborných akreditovaných vyšetření v oblasti mikrobiologie akreditovanou laboratoří u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od podpisu RD do 31.12.2025

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální služby
Zdravotnictví, sociální služby ->  Spotřební materiál, léky
CPV kódy:
33124130-5 - Diagnostické doplňky
Popis:

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup diagnostického spotřebního materiálu pro provádění odborných akreditovaných vyšetření v oblasti mikrobiologie akreditovanou laboratoří u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od podpisu RD do 31.12.2025 Požadovaný diagnostický spotřební materiál je nezbytný pro zajištění mikrobiologického vyšetření klinických vzorků a vzorků potravin. Lyofilizovaná králičí plazma s EDTA se používá pro určení koaguláza pozitivních stafylokoků, které jsou potencionální patogeny a jejich určení je rovněž dáno požadavky bezpečnosti potravin (ČSN EN ISO 6888-1). Antiséra slouží ke sklíčkové aglutinaci, což je serotypizační metoda založena na reakci kmene s antiséry, které pomáhají stanovit konkrétní antigenní složení stěny bakterie a tím určit její druh. Konfirmace bakterií druhu salmonela, je rovněž dána požadavky akreditované normy (ČSN EN ISO 6579-1). Požadované barvící roztoky jsou používány k základnímu bakteriologickému barvení dle Grama. Barvení dle Grama je elementární metoda, která slouží k rychlé identifikaci gram negativních a gram pozitivních bakterií a je používána v rámci všech akreditovaných metodik. Ostatní barvící roztoky jsou používány pro barvení spór, což je metoda nezbytná pro konfirmaci pozitivních vzorků při vyšetření moru včelího plodu. Metoda stanovení paenibacillus larvae je rovněž akreditovanou metodou (IM č. 27, IM č. 28). Antimykotické disky Nystatin, Itraconazol, Ketokonazol, Clotrimazol, Mikonazol jsou nezbytné pro stanovení rezistence plísní a kvasinek k antimykotikům. Toto vyšetření je důležité pro stanovení vhodné léčby pacienta při infekci kvasinkami či plísněmi. V AZL jsou používaná tyto antimykotika, jelikož korelují s antimykotiky používanými na oddělení veterinární specializované péče Hlučín při léčbě hospitalizovaných zvířat. Antimykotika musí být v námi požadované koncentraci, aby odpovídali požadavkům metodiky pro stanovení citlivosti k antimykotikům (IM č. 203). Činidlo kyselá fosfatáza (Acid phosphatase reagent) je používáno pro konfirmaci bakterií rodu Clostridium vykultivovaných na membránových filtrech při stanovení bakterií rodu Clostridium v pitné vodě. Složení přípravku musí odpovídat akreditované normě (ČSN EN ISO 14189). Požadované zboží je součástí akreditovaných metodik dle osvědčení o akreditaci č. 666/2023 ze dne 12. 12. 2023. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele – vystavených dílčích objednávek na základě uzavřené rámcové dohody (RD) s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v uvedeném období od podpisu RD do 31.12.2025 jednotlivá dílčí plnění prodejem a distribucí uvedeného sortimentu - viz. příloha číslo 2. Předpokládaná výše plnění RD v uvedeném období bude do výše max. 80 000,- Kč s DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Z důvodu požadavků na přesné složení některých komponentů dle akreditovaných norem žádáme: U položky č.1 - Lyofilizovaná králičí plazma s EDTA, 4x5ml - požadujeme zaslání testovacího vzorku pro vyzkoušení výkonnosti v množství pro provedení min. 10 testů, jestliže se jedná o jiného výrobce lyofilozované králičí plazmy než je: Pro-Lab Diagnostic, Inc. nebo Biolife Italiana Srl. U položky č. 39 - Acid Phosphatase reagent, obsah bal: 1x pufr s octanem sodným 10 ml, 6x barvivo 0,09g - požadujeme zaslání testovacího vzorku pro provedení min. 10 testů, jestliže se jedná o jiného výrobce než: Sifin diagnostic Gmbh. U testovaných vzorků proběhne porovnání složení s požadavky normy a následné zkoušení výkonnosti dle příslušných ČSN v AZL. V případě zaslání testovacích vzorků dodání nejpozději do 25.9.2024 do 13:00 hodin na adresu Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín, s označením “VZMR-NEOTEVÍRAT“. 2. Doručování objednávek v pracovních dnech pondělí – pátek v časovém rozmezí 8:00-14:00 hodin, doručení objednávky dopředu telefonicky avizovat (kontaktní osoby včetně telefonních čísel, viz. návrh RD) 3. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET NEN. Požadavky: 1. Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadovaná písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. 2. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. 3. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. 4. Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024 v jazyku českém. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-4.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    30.09.2024

Další podobné zakázky:

Název zakázky
Povrchová 31P/1H cívka II place Celá Česká republika
SW pro Magnetom Vida place Celá Česká republika
RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu – antibiotické disky a další diagnostický materiál k zabezpečení plnění úkolů laboratorních veterinárních vyšetření sérologických vzorků na OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od 1.5.2023 do place Celá Česká republika
RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu – diagnostické testy a činidla k zabezpečení chodu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od 1.7.2023 do 30.6.2024. place Celá Česká republika
Cívky pro 31P/1H pro MR spektroskopii a MR zobrazování place Celá Česká republika
Povrchová 31P/1H cívka II place Celá Česká republika
RD–Nákup diagnostického spotřebního materiálu – antibiotické disky kompatibilní s dávkovačem ATB disků OXOID – průměr 90 mm, baleno v cartridge po 50 ks a další diagnostický materiál pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od 1.7.2024 do place Celá Česká republika
RD–Nákup diagnostického spotřebního materiálu – antibiotické disky kompatibilní s dávkovačem ATB disků OXOID – průměr 90 mm, baleno v cartridge po 50 ks a další diagnostický materiál pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od 1.7.2024 do place Celá Česká republika
RD–Nákup diagnostického spotřebního materiálu – antibiotické disky kompatibilní s dávkovačem ATB disků OXOID – průměr 90 mm, baleno v cartridge po 50 ks a další diagnostický materiál pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od podpisu RD place Celá Česká republika
NI - medicínské displeje, upgrade videomanagementu (nový impl. sál) place Celá Česká republika