Veřená zakázka

Myčka plastových expedičních přepravek se sušícím modulem

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronikaMateriál, součástky a náhradní díly
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
42924730-5 - Mycí vodní zařízení,
42924740-8 - Vysokotlaká mycí zařízení,
42956000-2 - Části mycích zařízení
Popis:

I. Vymezení předmětu zakázky:


Druh zakázky: Dodávka

Předmětem zakázky je dodávka myčky plastových expedičních přepravek se sušícím modulem v rámci realizace projektu ”Optimalizace bourání vepřového masa a vývoj a inovace výroby masných polotovarů“. Projekt je předkládán jako součást Žádosti o dotaci z PRV, v rámci Opatření 16. Spolupráce Podopatření 16.2 Podpora vývoje nových postupů a technologií Operace 16.2.2 Podpora vývoje nových produktů, postupů a technologií při zpracování zemědělských produktů a jejich uvádění na trh.


II. Podrobné požadavky zadavatele na předmět zakázky

Dodávkou se rozumí povinnost dodavatele dodat poptávanou technologii na místo plnění předmětu zakázky, montáž a zapojení dodané technologie, plné zprovoznění dodané technologie a zajištění všech opatření s tím souvisejících včetně zaškolení pracovníků zadavatele.

Zadavatel požaduje následující:

Zadavatel požaduje dodat myčku plastových expedičních přepravek se sušícím modulem, dále jen „Zařízení“, a to včetně dopravy, odborné instalace a zprovoznění, dodávky dokumentace k zařízení a proškolení pracovníků zadavatele.


Bližší technická specifikace zařízení je uvedena v příloze č. 2 této zadávací dokumentace. Dispoziční schéma umístění zařízení je uvedeno v příloze č. 5 této zadávací dokumentace.

Účastník je povinen ve své nabídce popsat navrhované řešení plnění zakázky, ze kterého musí vyplývat, že nabízené plnění splňuje technické požadavky zadavatele uvedené v této zadávací dokumentaci (zejména v příloze č. 2).


Předpokládaná doba plnění předmětu zakázky:

Lhůty plnění zakázky jsou definovány v článku 2 Kupní smlouvy.

Zahájení plnění předmětu zakázky: nejdříve 1. 10. 2019
Ukončení plnění předmětu zakázky: nejpozději do konce listopadu 2019

Zadavatel předpokládá podepsání Kupní smlouvy do deseti dnů od oznámení výsledku výběrového řízení.

Místo plnění předmětu zakázky:
Výrobní areál Kosteleckých uzenin a.s. v Plané nad Lužnicí, PSČ 391 11

Předpokládaná hodnota zakázky:
Předpokládaná hodnota zakázky činí 4.500.000,- Kč bez DPH.

Adresa profilu zadavatele:
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/kostelecke-uzeniny-a-s

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    03.11.2018
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    06.12.2018