Veřená zakázka

Komunikační kampaň na pokračování propagace destinační značky Brno True Story pro období 2021-2023

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Reklama a marketing
CPV kódy:
79342000-3 - Marketingové služby
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na poskytování komplexních služeb při rozvoji destinační značky města Brna – Brno True Story, jejího kreativního a strategického vývoje, tj. průběžné poskytování jednorázových či opakujících se služeb v rámci tvorby a kreativního a strategického řízení destinační značky města Brna. Jedná se o služby v oblasti marketingové komunikace s vysokým potenciálem integrovat všechny off-line a on-line aktivity města v rámci marketingové komunikace zaměřené na rozvoj a budování značky Brno True Story, a to v souladu s Programem rozvoje cestovního ruchu města Brna 2016 – 2020 (dále též jen „Program“), jehož úplné znění tvoří přílohu č. 1 této zadávací dokumentace), v souladu s navazujícím strategickým dokumentem Program rozvoje cestovního ruchu města Brna 2021– 2025 (předpoklad dokončení – leden/únor 2021), v souladu s Brandbookem a s aktuálními požadavky a potřebami zadavatele.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    02.11.2020