Veřená zakázka
Komunikační kampaň na pokračování propagace destinační značky Brno True Story pro období 2021-2023
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na poskytování komplexních služeb při rozvoji destinační značky města Brna - Brno True Story, jejího kreativního a strategického vývoje, tj. průběžné poskytování jednorázových či opakujících se služeb v rámci tvorby a kreativního a strategického řízení destinační značky města Brna. Jedná se o služby v oblasti marketingové komunikace s vysokým potenciálem integrovat všechny off-line a on-line aktivity města v rámci marketingové komunikace zaměřené na rozvoj a budování značky Brno True Story, a to v souladu s Programem rozvoje cestovního ruchu města Brna 2016-2020 , jehož úplné znění tvoří přílohu č. 1 zadávací dokumentace). Blíže uvedeno v Zadávací dokumentaci.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:21.09.2020
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:02.11.2020