Veřená zakázka
Komunikační kampaň 2024-2026 - kreativa a strategie
Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Reklama a marketing
CPV kódy:
79342000-3 - Marketingové služby
Popis:
Předmětem veřejné zakázky je návrh a realizace strategicko-kreativní komunikační kampaně cílené na uchazeče o studium na Masarykově univerzitě (dále jen „MU“). Komunikační kampaň bude realizována v akademických letech 2024–2026. Konkrétně se jedná o dodání návrhu komunikační strategie a zajištění kreativy komunikační kampaně cílené na uchazeče o studium na Masarykově univerzitě – kreativní návrh a produkční a postprodukční práce dle požadavků Zadavatele. Součástí veřejné zakázky je rovněž kreativní podpora fakultních uchazečských kampaní. Podrobněji je předmět kampaně popsán níže v této dokumentaci a dále v jejích přílohách.
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:31.01.2024
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli