Veřená zakázka

Komplexní dodávka kopírovacích a tiskových zařízení pro PdF UP Olomouc a související služby

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
30121100-4 - Fotokopírovací stroje
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je:
a) je kompletní dodávka hardwarových (šest multifunkčních zařízení a k nim příslušným přístupovým terminálům) a softwarových komponent (rozšíření počtu licencovaných zařízení připojených ke stávající licenci systému SafeQ verze 6 o šest kusů) a jejich konfigurace pro potřeby zajištění kopírovacích, skenovacích a tiskových služeb pro zaměstnance PdF UP Olomouc. Jedná se tedy o instalaci a konfiguraci přístupového systému a napojení všech součástí kopírovacího systému (celkem požadováno šest multifunkčních zařízení) do přístupového systému a integrace s přístupovými terminály. Součástí je i převedení stávající databáze uživatelů a účtů SafeQ z verze 3.1 na aktuální (jedná se o cca 350 uživatelských účtů), a migrace databáze uživatelů a jejich nastavení, včetně nastavení účtování a nákladových středisek do nového prostředí se zachováním všech původních funkcionalit;
b) dodávka musí tvořit jeden kompletní funkční celek napojený na stávající infrastrukturu, včetně nespecifikovaného drobného materiálu a kabeláže vyplývajícího z konkrétně nabídnutého řešení. Součástí instalace bude sada metalické kabeláže pro propojení soustavy kopírovacích a tiskových zařízení do stávající struktury počítačové sítě PdF v délce a počtu nezbytném pro úplné a bezvadné zapojení;
c) úklid a odvoz všech obalů a dalších materiálů používaných při vlastní instalaci v souladu s ustanoveními zákona 185/2001 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů z místa plnění

d) poskytovat servisní služby na kopírovacích strojích (dále také jen „servisní práce“) včetně dodávky náhradních dílů a příslušného spotřebního materiálu (mimo papíru) v rozsahu dále uvedeném v této Dokumentaci po dobu 60-ti měsíců ode dne protokolárního předání zařízení do užívání.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    29.09.2020