Veřená zakázka

Pronájem multifunkčních tiskových zařízení

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
30121100-4 - Fotokopírovací stroje
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je veřejná zakázka na služby, spočívající v pronájmu multifunkčních tiskových zařízení pro potřeby TA ČR, jejich správě a souvisejících dodávkách potřeb nutných pro provoz tiskových zařízení (tonery, odpadní nádobky, fotoválce, a další spotřební materiál). Předmětem plnění veřejné zakázky malého rozsahu je: 1) pronájem tří barevných laserových multifunkčních kopírovacích zařízení do formátu SRA3 s možností duplexního kopírování, síťového duplexního skenování, síťového duplexního tisku, včetně připojení na stávající systém SafeQ verze 5 a migrace dat do nové verze SafeQ, případně zařízení ( vyžadováno je SafeQ Embedded prostředí na zařízeních - softwarový terminál, který je integrován do multifunkčního zařízení ) všechna zařízení musí být nová, nerepasovaná a určena pro distribuci v EU, spotřební materiál a jeho doplňování bez součinnosti zadavatele (fotoválce, odpadní nádoby, fixační a přenosové jednotky, apod., tonerové náplně budou dodány nájemci k výměně zaškoleným uživatelem ), dovoz, instalace, zaškolení obsluhy, a pojištění zařízení, servisní zabezpečení (pravidelná údržba, seřízení a aktualizace firmware). 2) pronájem dvou barevných laserových multifunkčních kopírovacích zařízení do formátu A4 s možností duplexního kopírování, síťového duplexního skenování, síťového duplexního tisku, všechna zařízení musí být nová, nerepasovaná a určena pro distribuci v EU, spotřební materiál a jeho doplňování bez součinnosti zadavatele (fotoválce, odpadní nádoby, fixační a přenosové jednotky, apod., tonerové náplně budou dodány nájemci k výměně zaškoleným uživatelem ), dovoz, instalace, zaškolení obsluhy, a pojištění zařízení, servisní zabezpečení (pravidelná údržba, seřízení a aktualizace firmware). Další informace k předmětu zakázky: Součástí zakázky není dodávka papíru. Kopírovací stroje budou po uplynutí 48 měsíců vráceny uchazeči, pokud se strany nedohodnou jinak. Demontáž, odvoz a náklady s tím související zajistí uchazeč.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    16.06.2020