Veřená zakázka
Implementace, následná podpora a rozvoj systému řízení vztahů s klienty ČPZP
IT -> SW a Informační systémy
Cílem veřejné zakázky je vybudování funkčního systému řízení vztahů s klienty České průmyslové zdravotní pojišťovny (dále jen „zadavatel“ nebo „ČPZP“) napojeného na současné aplikace v informačním systému ČPZP a jejich komunikační kanály směřující ke klientům a partnerům ČPZP (dále jen „CRM ČPZP“). Systém CRM ČPZP bude navazovat na všechny stěžejní procesy zadavatele související se zajištěním služeb pro pojištěnce, výběrem pojistného a smluvním zajištěním poskytovatelů zdravotních služeb, hrazením zdravotních služeb a schvalovacími procesy vybraných zdravotních služeb. Předmět veřejné zakázky zahrnuje veškeré činnosti spojené s vybudováním, implementací, podporou provozu a rozvojem systému CRM ČPZP včetně poskytnutí potřebných licenčních oprávnění a poskytování souvisejících služeb.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:16.09.2024