Veřená zakázka
GŘ – Poskytování mediálních analýz a mediální strategie reformy ÚP ČR
Strategická podpora, krizová a taktická komunikace, realizace komplexních komunikačních kampaní včetně media relations. Zajištění podpory v rámci zadání a definovaného rozsahu služeb včetně režimu 24/7 v případech, kdy bude vyžadováno aktivní a nadstandardní zapojení expertů dodavatele do krizového režimu. a) Úvodní rešerše, nastavení mediální mapy. b) Analýza postojů a vnímání cílových skupin. c) Návrh strategie, taktiky i konkrétních opatření; adaptace strategie reagující na případnou změnu zadání či situace na trhu / ve společnosti. d) Příprava a průběžné úpravy komunikační strategie a taktiky. e) Mapování stakeholderů, vytvoření příležitostí k jejich oslovení. f) Studium podkladů, návrh obsahu a argumentace, příprava materiálů pro komunikaci. g) Media relations, adaptace materiálů a sdělení pro média, návrh a formulace Q&As. h) Návrhy okamžité reakce vyplývající z monitoringu, analýzy a vyhodnocení. i) Vyhodnocování hrozeb a rizik včetně návrhů na prevenci či minimalizaci jejich dopadů.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:28.09.2023