Veřená zakázka

Energetické úspory ve společnosti EUROFROST CB a.s.

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Středočeský kraj
Kategorie:
Spotřební materiálTechnologie, stroje, přístroje a elektronika
Spotřební materiál ->  Ostatní Materiál, součástky a náhradní díly
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
31000000-6 - Elektrické strojní zařízení, přístroje, zařízení a spotřební materiál, osvětlení,
38420000-5 - Nástroje pro měření průtoku, hladiny a tlaku kapalin a plynů,
42500000-1 - Chlazení a ventilace
Popis:

1) Identifikace zadavatele
Název: EUROFROST CB a.s.
Sídlo: Hlinsko 47, 370 01 Rudolfov
Zastoupený: Mgr. Ing. Tomáš Urban, místopředseda představenstva
IČ: 26045036
DIČ: CZ26045036
Králové

2) Název zakázky
Energetické úspory ve společnosti EUROFROST CB a.s.

3) Druh zakázky
- Dodávky

4) Předmět zakázky
Předmětem zakázky je dodávka technologie.
Předmětem projektu je aplikace energetických opatření v administrativní budově a logistickém skladu, ve kterém převládá skladování mraženého a chlazeného zboží. V administrativní budově se nacházejí kancelářské prostory, šatny a hygienická zařízení. V mrazírnách je udržována teplota -20 °C, v chladírnách 3 °C. Součástí skladu je samostatná část sloužící pro rozmrazování rýže tzv. sušárna.
Dílčími body energetických opatření jsou:
a) Instalace nového osvětlení
b) Primární okruh využití odpadního tepla
c) Sekundární okruh využití odpadního tepla
d) Měření a regulace využití odpadního tepla
e) Klapky na difusory
Zadavatel se rozhodl rozdělit tuto zakázku na výše uvedených 5 dílčích částí.
Uchazeč může předložit nabídku na celý rozsah dodávky A až E uvedený v zadávací dokumentaci a jejích přílohách dohromady, nebo jen pro každou část zakázky A až E zvlášť.

Podkladem pro vypracování nabídky je technická specifikace pro každou část zakázky, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace jako příloha č. 1.
Uchazeč ve své nabídce předloží specifikaci zařízení dle přílohy č. 1 Technická specifikace, ze které bude patrné, že požadované parametry jím nabízené plnění splňuje.
Pokud nabídka uchazeče nebude splňovat minimální požadavky definované v příloze č. 1 Technická specifikace, bude to důvodem pro vyřazení nabídky z dalšího hodnocení a vyloučení uchazeče z účasti ve výběrovém řízení.
Jsou-li v ZD nebo jejich přílohách uvedeny konkrétní obchodní názvy, jedná se pouze o vymezení požadovaného standardu a zadavatel umožňuje i jiné technicky a kvalitativně srovnatelné řešení!

Zadavatel poskytuje v rámci technické specifikace k jednotlivým částem položkový rozpočet plnění s tím, že si je vědom, že jednotlivá řešení konkrétních dodavatelů mohou vykazovat drobné technické odlišnost a proto Zadavatel upozorňuje na skutečnost, že výkazy výměr obsahují základní rámec dodávky a pokud nejsou třeba nějaké položky ve výkazech výměr uvedeny a jsou nezbytné pro zdárnou realizaci předmětu plnění, je i přesto Uchazeč povinen je zahrnout do své nabídkové ceny. V případě pochybností doporučuje Zadavatel Uchazečům využít institutu žádosti o vysvětlení zadávacích podmínek!

Zadavatel umožňuje dílčí plnění

5) Lhůta a místo pro podání nabídky
- Lhůta pro předkládání nabídek končí dne 20. 8. 2018 v 14:00 hod

- Adresa pro podání nabídek.

Nabídky budou doručeny na pobočku osoby zastupující zadavatele:
EU LEGAL ADVISORY, s.r.o.
Vladislavova 250
397 01 Písek

Technologické centrum Písek - šedivá budova)

6) Kontaktní osoba zadavatele
Zastoupení zadavatele v zadávacím řízení:

Název: EU LEGAL ADVISORY, s.r.o.
Sídlo: Veveří 3163/111, 616 00 Brno
IČ: 29377099
Kontaktní osoba: Mgr. Luboš Novosad
Telefon: +420 775 437 017
E-mail: lubos.novosad@vyberove-rizeni.info

Zadavatel se rozhodl nechat se na základě příkazní smlouvy zastoupit při výkonu práv a povinností souvisejících se zadávacím řízením výše uvedenou osobou. Osoba zastupující zadavatele splňuje požadavek nepodjatosti a jakkoliv se předmětného zadávacího řízení nebude účastnit.

7) Další (nepovinné) informace
Předpokládaná hodnota zakázky je 4 030 000 Kč bez DPH. Z toho jednotlivé částí zakázky mají následující předpokládanou hodnotu:

a) Instalace nového osvětlení 1 470 000 Kč bez DPH
b) Primární okruh využití odpadního tepla 520 000 Kč bez DPH
c) Sekundární okruh využití odpadního tepla 940 000 Kč bez DPH
d) Měření a regulace využití odpadního tepla 800 000 Kč bez DPH
e) Klapky na difusory 300 000 Kč bez DPH


- Nejedná se o veřejnou zakázku realizovanou dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.

- Dle § 2 e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    20.08.2018