Veřená zakázka
Dodávky hygienických a čisticích prostředků pro Ostravskou univerzitu
Spotřební materiál -> Hygiena a úklid
24455000-8 - Desinfekční prostředky,
33711900-6 - Mýdlo,
33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky,
39542000-3 - Hadry,
39800000-0 - Čisticí a lešticí výrobky,
39830000-9 - Čistící prostředky,
39831300-9 - Čisticí prostředky na podlahy,
39831600-2 - Čisticí prostředky pro WC,
39832000-3 - Prostředky na mytí nádobí
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky hygienických a čisticích prostředků pro Ostravskou univerzitu dle aktuálních provozních potřeb zadavatele a všech jeho součástí na dobu 24 měsíců od účinnosti rámcové dohody nebo do vyčerpání částky 5 200 000 Kč bez DPH, a to dle toho, která skutečnost nastane dříve.
Seznam, specifikace hygienických a čisticích prostředků a jejich předpokládaný (orientační) množstevní odběr po dobu 24 měsíců, jsou uvedeny v Příloze č. 1 – Seznam a specifikace hygienických a čisticích prostředků, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace.
Předmětem plnění veřejné zakázky je v souladu s ustanovením § 131 a násl. zákona uzavření rámcové dohody s jediným dodavatelem, na jejímž základě budou poskytovány jednotlivé dodávky hygienických a čisticích prostředků dle aktuálních provozních potřeb zadavatele a všech jeho součástí. Plnění veřejné zakázky bude za zadavatelem stanovených obchodních podmínek (viz Příloha č. 4 – Rámcová dohoda) probíhat v souladu s § 132 odst. 4 zákona formou jednotlivých zakázek zadávaných na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže.
Zadávání jednotlivých zakázek na základě rámcové dohody bude probíhat formou zaslání písemné objednávky zadavatele - viz Příloha č. 4 – Rámcová dohoda (dále jen „rámcová dohoda“).
Součástí nabídky musí být bezpečnostní či technické listy k výrobkům uvedených v Příloze č. 1 (vyjma položek č. 19-23 a položek č. 75-78) dle platných právních předpisů pro uvádění výrobků na trh v ČR (tj. zejména zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 (REACH).
Součástí předmětu plnění je rovněž doprava do místa plnění jednotlivých dodávek, balné jednotlivých dodávek a součinnost při naplnění položek v interním elektronickém katalogu zadavatele.
Bližší podrobnosti vztahující se k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, v Příloze č. 1, formuláři Nabídka a v obchodních podmínkách.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:02.12.2025