Veřená zakázka

Rámcová smlouva 36 měsíců - drogerie

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Oděvy, textilSpotřební materiálOdpadové hospodářství, ekologie
Spotřební materiál ->  Hygiena a úklid Materiál, součástky a náhradní díly
Odpadové hospodářství, ekologie ->  Dopravní prostředky a příslušenství
CPV kódy:
19710000-6 - Syntetický kaučuk,
24455000-8 - Desinfekční prostředky,
24900000-3 - Chemické výrobky vysoké jakosti a různé chemické výrobky,
33711900-6 - Mýdlo,
33741200-8 - Krémy na ruce a tělová mléka,
33741300-9 - Dezinfekční prostředky na ruce,
33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky,
33762000-9 - Papírové kapesníky,
39224320-7 - Mycí houby,
39224340-3 - Nádoby na odpadky,
39542000-3 - Hadry,
39800000-0 - Čisticí a lešticí výrobky,
39811100-1 - Osvěžovače vzduchu,
39831600-2 - Čisticí prostředky pro WC,
39832000-3 - Prostředky na mytí nádobí
Popis:

Předmětem zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávky drogistického spotřebního materiálu a hygienických potřeb. Návrh rámcové smlouvy je nedílnou součástí zadávací dokumentace. Zadavatel si vyhrazuje právo upravit, změnit nebo doplnit podmínky výběrového řízení, zrušit výběrové řízení kdykoliv i bez udání důvodu a bez náhrady škody, a to až do doby uzavření řízení s vybraným uchazečem, odmítnout všechny předložené nabídky, neposkytnout náhradu nákladů spojených se zpracováním a podáním nabídky. Rámcová smlouva bude uzavřena s jedním dodavatelem. Nedílnou součástí zadávací dokumentace je návrh kupní smlouvy. Doba trvání rámcové smlouvy 3 roky, nebo do doby vyčerpání finančního limitu 900000,- bez DPH. Rámcová smlouva je nevýhradního charakteru.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    23.03.2022
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    21.04.2022